Nekad younes10 | Ban Överklagan (Liddegame)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589 blev bannad ig

Vem var det som bannade dig? Liddegame"-"

Bild på banmeddelande: adawdwada.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag Dödade någon i parkeringshuet, sedan flyttar på kroppen och sättter lappar på den dödas kropp. för de första så döda jag aldrig han jag trodde att man fick sätta lappar på döda kroppar plus jag lämna han vid huset så dem kunde ta han till sjukan de var ej nått negativt men igår gjorde dem samma mot oss så jag fattar inte varför jag ska få ban jag fattar jag gjorde fel men dem gjorde samma mot oss och ingen av dem fick ban detta är sjukt ju

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ig skulle t en klädbutik sen kickad; ska vara bannad av dig, sedan ja gör jag min ban överklagan. jag åkte med crimson och deadly sedan så blir ja bara bannad av liddegame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag ja tycker de är felaktig efterssom dem har gjort så mot mig flera gånger igår för igår och förra veckan du kunde istället gett mig en varning och sagt lägg tilbaka kroppen eller ban så skulle jag lärt mig istället och aldrig gjort de igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja ja har blivit bannad för c logg o massa mer men lär mig fortfarande av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte behövt ta kroppen o göra så men han blir sårad verkligen när folk gör så mot mig så jag tänkte att man fick göra så efterssom de hänt mig och jag vill gärna rpa i unive igen jag ångrar de jag gjorde verkligen men försök till nästa gång att inte bara banna o banna för de lär inte mig något utan prata isället säg släpp kroppen tex i ooc annars en ban de skulle jag lärt mig av mer än att du bannade mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka