- Meddelanden
- 284
- Reaction score
- 2
Åtgärds-referens
ID: 2412 — Normal (8.75p)
Typ: Brist på Social RP (§ 4.1k)
Anledning: Brist på Social RP | Bedriver en problematisk kidnappning där han ger motparten liten till ingen chans att överleva.
Personal: emnez
Datum: 2026-05-03
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv aa galet senario blir grovt pittad dem gör allt liksom för att få en fördel i senariot min bil stendör efterssom att de pittar dock fick de ej åtgärder för de konstigt men aja vi fortsätter köra tills bilen dör sedan hoppar vi ut min vän dör sedan benar jag en av dem och ber han ta upp händerna vilken han vägrar göra och han väljer istället att säga du måste släppa ner mig jag kan inte annars jag släpper ner han sedan tar hans vapen jag hör hans vän komma men under tiden vi pratar han som jag har kidnappad så väljer han att hetsa mot mig och kalla mig hund när jag har ett vapen riktat mot hans huvud sedan väljer jag att döda han efterssom att hans vän närmade sig och var i stor fara för mig hans vän gick dit för att kunna hjälpa sin vän som jag hade kidnappad anledningen till att jag döda han var ju för att hans vän som ja hade kidnappad kunde ju förstöra för mig och slå mig eller kasta ner mig i vattnet han kunde göra mycket för att hjälpa sig själv och sin vän men jag var tvungen till att döda han så jag skulle ha en chans att överleva dock suntförnufta han också för att han ej tog upp sina händer och tänkte på sitt vapen i den stunden istället
Varför anser du att åtgärden var felaktig? skulle säga att beslutet i sig var ganska okej rätt men att han väljer normal nivå på mig och inte mild var ju lite konstigt efterssom att de bara utgick ifrån reglerna och inte tänkte från mitt perspektiv har pratat med flera krim ansvariga om detta och dem ser detta inte som brist på social rp men skulle vilja att du förstår från mitt perspektiv ocklså
Har du bevis som stödjer din överklagan? klippet bara
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja