Accepterad younes10 | Ban Överklagan [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? Kevin88

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hetsade och snacka fult om hans morsa som anställd i marja lisa och när jag ej hade krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det svårt att förklara han bana mig efter det hände inte dirket men alltså han har hållt på med mig i en vecka jag har klipp när han riktar mot mig i marja lisas och när han misshandlar mig i marja lisas har klipp på allt han har hetsat mot mig så himla länge jag kunde ej hålla mig mer så jag sa något fult men han har hållt på med mig för mycket igår sjöt han mig i vid marja lisa flertal gånger så det som hände var han ringde och hetsade och jag sa din mamma till han det var det men han startade allt han kommer till mitt job och slår mig varje dag!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men ni borde ge han åtgärder för det han gjort mot mig sjuta utan anledning för det första snacka ooc andra och tredje hetsa mot mig och säga möt mig vid garaget med en pistol som han höll i

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. finns mycket kommer ej ihåg faktiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag hade ej behövt snacka fult om han mamma men jag var väldigt frustrerad och jag kunde ej hålla mig mig jag vet att jag gjort ett stort fel sunt förnuft ber om ursäkt för mitt fel verkligen jag hoppas att jag kan bli bättre med språket mot folk i framtiden och jag kommer göra mitt bästa och det ska ej upprepas igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska vårda mitt språk jag sa mycket fult ber om ursäkt verkligen dessutom sunt förnuft väldigt dåligt av mig jag brukar ej göra så men jag gillar inte att bli misshandlad på jobbet alltså man kan skoja men sådär som han höll på med mig gjorde mig väldigt arg, samt frustrerad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka