Inaktuell younes10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? younes

Ditt discordnamn: mff110

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2000

Varför ska just du bli staff? vet inte riktigt känner bara att jag gjort så himla mycket dåligt för denna server och jag vill faktiskt bli en bättre spelare alltså jag må vara dålig spelare men har verkligen ändrats jag är påväg till grön spelare från röd har ej haft en ban på en månad jag rpar som sjukvårdare har ej varit krim på ett tag men jag vill bli staff efterssom jag är en dålig spelare och gör många fel men jag ser direkt när nån gör regel brott tex igår fick jag en person bannad jag hoppa supp efterssom han var korrupt inom sjukvården men de jag vill komma fram till är att jag vill visa dig philip att jag är en bättre person än vad min banhistorik visar

Vad tycker du inte fungerar på Unive? allt funkar skit bra bara lite moddare då och då men cred till toris som hjälp mig flertals gånger med moddare som tar från stash bilar och en sak som inte funkar bra är rpn på sjukan de är inte så realistiskt att bara ge ploster sedan väcka en person jag snackar ifrån erfarenhet då jag är ledning /styrelse allt är bra med denna server bara lallet på sjukan och rpn där gör de så tråkigt att rpa folk stormar in i stora salen och säger aa ge mig vård fast jag tex har en patient dock så är många arga över att man ger dem tiden dem ska få och dem förstör rpn när de skriker på en rakt upp i ansiktet de var de ja hade att säga

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer prata med sjukvårdsteamet om att göra RP mer realistisk. Vi kommer påminna spelare att respektera pågående RP på sjukhuset. Vi ska bli tydligare med regler om att inte störa vårdpersonal. Staff kommer hålla extra koll på personer som förstör RP. Vi ska säga till spelare att vänta på sin tur när de behöver vård. Vi kommer ge varningar till personer som skriker eller stressar personal. Vi ska samarbeta mer med fraktioner för att förbättra RP. Staff kommer försöka vara mer aktiva på sjukhuset vid problem. Vi ska lyssna mer på feedback från spelare och personal. Vi vill skapa en roligare och mer seriös RP för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt i sin staff-roll genom att vara lugn, snäll och rättvis mot alla spelare. Man ska följa reglerna, lyssna på alla som är inblandade och inte ta parti för sina vänner. Det är också viktigt att prata tydligt och hjälpa spelare på ett bra sätt. Man ska visa ett bra beteende så andra kan ta efter.

För mig är det väldigt viktigt att vara professionell eftersom staff visar hur servern ska fungera. Om staff beter sig bra känner sig spelare trygga och respekterar reglerna, vilket gör servern roligare för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer slösa 3 timmar om dan som staff garanterat

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år drygt

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja shortlist

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nepp

++rep kompetent och han kan agera professionell

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka