Nekad YKZ422 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YKZ422

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? YKZ422

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arman kashmir

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig lugn kompetent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Arman Kashmir han var född i den stora staden göteborg i hammarkullen han gick i skolan han var med vänner som var med i gäng och jag var också väldigt intreserad i gäng och vapen och droger så jag fråga min vän om jag kunde gå med i deras gäng han sa att jag behövde snacka med deras boss jag gick till deras boss han sa för att jag skulle kunna gå med i deras gäng behövde jag klippa/döda någon han gav mig en glock jag gick till oppblocken och såg han jag skulle döda jag börja spraya mot honom han fick i sig 12 skott han dog efter en timme och jag fick gå med i gänget efter det tog polisen mig. efter 10 år i fängelset efter det blev jag polis och skaffade en fru och två barn efter det fick jag en bra inkomst och en bra familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och att inte bryta mot reglerna och göra roliga scenarion här på unive och jag kommer försöka göra rpn roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? telexempel jag och min vän gör en butiksrån och polisen jagar efter oss och dom pyttar oss och vi börjar skjuta mot dem och polisen bendammar oss och dom tar vår vapen och tar oss in i häktet och vi torskar och vi hoppar support och börjar gråta och vill ha tillbaka våra vapen det är inte bara jag som ska vinna det är också andra som ska vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råka fearrp och jag lärde mig av det bannen och att man inte skulle göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr tex om jag dör så får jag inte komma ihåg något. fearrp tex någon ryktar 3 tabbar mot mig och jag börjar skjuta mot dem det är fearrp. rdm tex jag dödar någon utan anledning det innebär random death macht. vdm innebär att man använder sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Använder en annan persons steam konto.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka