Nekad Crxyw123 | Medlem ansökning Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crxyw123

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? crxyw.cfx

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer heta Kashmir Aziz och är 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dryg, social, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kashmir Aziz föddes i Malmö och när han var runt 13-14 började han med små jobb som att sälja droger, sen blev han runt 15-16 år då började han med tyngre saker som att sälja större mängder droger och började känna större summor med pengar och gick med ett nätverk som hade mycket för sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp samt lojal rp, och mogen rp, samt rolig krim och vanlig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du låter andra vinna och inte bara vilja ha makten själv och vinna varje scenario t.ex. Vi säger att du är i ett skott scenario och du blir ben dammad sen kommer dom fram t dig och säger upp med händerna sen om du ställer dig upp och skottar blir det inte lika roligt för dom andra och du vill bara ha makten och vill inte förlora ditt vapen eller vad du hade på dig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nopp inte på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: är när du dödar någon utan anledning när dom inte har gjort något FearRP: är när du t.ex. inte tar upp händerna när någon riktar på dig och säger upp med händerna Meta Gaming: är när du tar info från t.ex. discord eller något sånt och rpar på det t.ex. att din polare säger jag blir kidnappad och du säger vart dom säger platen och du åker ditt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nopp

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Vilka serverar är jag aktiv på?

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka