Nekad YKZ422 | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YKZ422

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? YKZ422

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arman kashmir

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig lugn kompetent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer börja med att vara kriminell han kommer gå med i gäng skaffa vänner och känna pengar och ksk starta upp et eget gäng med sina vänner och vara aktiv i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och att inte bryta mot serverns regler och göra roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexempel jag och min grabb har gjort ett butiksrån och vi kör iväg vi kör dom pyttar oss vi hoppar ut och skjuter anl sista utväg och dom lyckas och bendamma os och vi torskar så ska vi inte hoppa support och börja gråta för att jag torska ett vapen/pixel det är inte bara jag som ska vinna det är ochså andra som ska vinna alla ska kunna vinna i scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råka fearrp och jag lärde mig av det bannen och att man inte skulle göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, jag kör in i en träd i 300 km och inte rpar på skador som tex me ont yr eller sme medvetslös irl om man skulle hatt krockat i 300 så skulle man varit alvarligt skadad eller vara död. rdm att man dödar ngn utan anledning tex jag ser någon som jag inte gillar och bara går upp till honom och dödar honom utan anledning. vdm tex jag använder mitt fordon som ett vapen tex jag kör över någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Nekad ansökan
Anledning: Utveckla samtliga punkter, samt Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär tyder på powergaming.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka