Nekad YkLuciano | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YkLuciano

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? luci2rich.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Luciano Inkasso 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig social och spelberoende

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppvuxen i ett kriminellt område med mycket kriminalitet. Fokuserar ej i skolan och började sälja droger redan som barn. Problem med socialtjänsten och ser ingen framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan live streama och bidra till ett rolig och seriöst rp till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tar det beslut som är bäst för senariot. DVS att man inte bara spelar för sin egen vinst utan det som ger bäst resultat.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har faktiskt blivit perm bannad på cs för wall hacks och det jag har lärt mig är att fusk gör spelet tråkigare för både motståndaren och en själv och förstör spelet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? har aldirg spelat förut.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar rp och har kollat på det mycket på tiktok och youtube. Jag kan bidra till mycket för servern och skulle gärna vilja joina denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka