Nekad Malteslayer | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteslayer

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? mobilskal123

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Rickard Bohlin

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,kort stubin, skön kille.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har alltid gillat bilar typ sen jag var liten. Min farsa brukade mecka i garaget och jag stod alltid bredvid och kollade, och tillslut började jag hjälpa till lite själv. Jag gillar att fatta hur saker funkar och fixa sånt som är sönder, det känns nice när nåt börjar funka igen. I framtiden vill jag bli mekaniker, typ jobba på en riktig verkstad och kanske öppna eget någon gång. Jag vill lära mig mer om motorer, hur man felsöker och allt sånt där. Tänker att om jag fortsätter plugga, skaffar praktik och jobbar hårt så kan jag bli riktigt bra på det. Vill basically jobba med det jag tycker är kul varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket social rp men även roliga och långa scenarion. Jag kan även bidra med att höja rp nivån på servern och så kan jag även hjälpa till exempel nya spelare till fiveM att få ett så bra och moget rp som möjligt. Jag bidrar även med att om något regelbrott sker så skickar jag en report direkt för att underlätta för er staffs att få bort så mycket lallare som möjligt från servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario inte bara ska vara roligt för en person utan båda personerna, så om vi säger att jag utför ett rån och polis kommer vi förhandlar och massa sedan när vi åker iväg från platsen så blir vi tagna med spik mattor och tappar fäste och stannar, så istället för att hoppa ut då och börja skjuta mot polisen så fearar du och de avslutas som det ska göra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har c-loggat en gång och fick ban från det, tänker inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, rdm när du dödar någon utan anledning eller ett tidigare scenario, Vdm använder din bil som ett vapen, metagaming du tar information utanför spelet och använder det ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad ansökan
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka