Nekad oscardenstorarparen | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscardenstorarparen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Gustavsson

Vad är ditt discord namn? oscardenstorarparen

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Wagner Han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, drivande, pålitlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i denna staden, mitt bland kaoset på gatorna. Redan som liten såg han hur kriminalitet och bråk splittrade människor omkring han . Men han valde en annan väg. Han ville så för för ordning, rättvisa och respekt. fotboll blev hans första skola i diciplin. Han lärde sig lagarbete, uthållighet och att aldrig ge upp även när matchen var som tuffast. Medan andra drogs in i gängen, började han drömma om att en dag patrullera gatorna som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerad och seriös rollspelande, där jag håller mig till karaktären och hjälper till att skapa trovärdiga scenarion. Jag är bra på att driva storylines framåt utan att ta över, och ser till att inkludera andra spelare så att RP:t blir roligt för alla. Jag följer regler, undviker onödig OOC och bidrar till en positiv stämning på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för att själv vinna utan också för att göra scenariot bra och rättvist för motparten, man kan låta sin karaktär förlora göra misstag eller hamna i underläge om det gör RP mer trovärdigt och roligare för båda, istället för att alltid försöka ha övertaget fokuserar man på att skapa en bra historia tillsammans där båda får utrymme att lyckas och där reaktioner känns realistiska, målet är ett bra scenario inte att alltid gå därifrån som vinnare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldirg brutit mot reglerna. Jag respekterar alltid reglerna eftersom de är till för att skapa en bra upplevelse för alla. Jag tycker de är viktigt att spela seriöst och rättvist, och om jag skulle vara osäker på en regel nån gång så frågar jag hellre än att riskera att göra fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming= det är när du använder information som din karaktär inte borde veta för att fatta beslut i spelet. och RDM = Det är när du skadar eller dödar någon utan bakomliggande anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har försökt verifiera mig men det går inte, jag har verifierat mig på en konto jag raderat men går inte verifiera på detta kontot. Samt ska jag satsa på advokatbyrån då jag varit bitr chef där innan

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Du är aktiv på en annan svensk RP server, till nästa gång du ansöker se till att du tar bort allt i din bio samt att du inte är aktiv på Skiftet RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka