- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 733 — rasism
Anledning: dödar personer vid sjukan och sen pratar olämpligt i /samtal
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-03-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag befann mig i Sandy där jag valde att skjuta två personer i närheten av sjukhuset. I efterhand inser jag att mitt agerande inte var genomtänkt och att det bröt mot serverns regler samt den rollspelsnivå som förväntas av spelare på servern. Situationen borde ha hanterats på ett helt annat sätt och jag förstår att mina handlingar påverkade andra spelares upplevelse negativt. När jag sedan hamnade i ett staffsamtal gjorde jag situationen ännu värre genom att uttrycka mig respektlöst mot staffen. Istället för att lyssna på deras förklaring och acceptera konsekvenserna lät jag frustration och känslor styra mitt beteende. Det var omoget av mig och inte acceptabelt.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för allt som hände. Ingen annan spelare eller omständighet kan hållas ansvarig för mina handlingar. Det var mina beslut som ledde till bannen och jag försöker inte skylla ifrån mig eller hitta ursäkter för mitt beteende.
Vad har du lärt dig sedan dess? Den här bannen har gett mig tid att tänka igenom mina handlingar. Jag har förstått hur viktigt det är att alltid prioritera bra rollspel framför impulsiva beslut. Jag har också insett att staff finns där för att upprätthålla reglerna och hjälpa servern att fungera, och att de förtjänar respekt oavsett om jag håller med om deras beslut eller inte. Jag har lärt mig att hantera frustration på ett bättre sätt och att acceptera konsekvenserna av mina handlingar utan att låta känslorna ta över. Om en liknande situation uppstår igen kommer jag att ta ett steg tillbaka, tänka efter och agera på ett sätt som följer reglerna och bidrar till en bättre spelupplevelse för alla.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att förtroende måste förtjänas och att en unban inte är något jag har rätt till. Det enda jag kan göra är att vara ärlig, erkänna mina misstag och visa att jag har lärt mig av dem. Jag ångrar både mitt agerande i spelet och mitt beteende under staffsamtalet. Om jag får en ny chans kommer jag att respektera serverns regler, bemöta både spelare och staff på ett moget och respektfullt sätt samt göra mitt bästa för att bidra positivt till communityn. Jag hoppas att ni kan se detta som ett misstag jag har lärt mig av och ge mig möjligheten att bevisa att jag kan sköta mig framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja