Nekad ykd24 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ykd24

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 733 — rasism
Anledning: dödar personer vid sjukan och sen pratar olämpligt i /samtal
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-03-29
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag befann mig i Sandy där jag valde att skjuta två personer nära sjukhuset. I efterhand förstår jag att detta var ett dåligt beslut och att mitt agerande inte följde serverns regler eller den rollspelsnivå som förväntas. När jag sedan hamnade i ett staffsamtal hanterade jag situationen på fel sätt genom att uttrycka mig olämpligt mot staffen. Jag lät mina känslor ta över istället för att föra en lugn och respektfull dialog.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för mitt agerande. Ingen annan än jag själv bär ansvaret för de beslut jag tog den dagen. Jag inser att både mitt agerande i spelet och mitt beteende under staffsamtalet var fel och att det påverkade både andra spelare och staff negativt.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig vikten av att tänka efter innan jag agerar, särskilt i situationer där jag blir frustrerad eller upprörd. Jag har också förstått att staff endast gör sitt jobb och att de ska bemötas med respekt även om jag inte håller med om ett beslut. Dessutom har jag fått en bättre förståelse för hur viktigt det är att följa serverns regler för att skapa en bra upplevelse för alla spelare.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att jag förtjänar en till chans eftersom jag har tagit tid att reflektera över det som hände och förstår varför mitt beteende var fel. Jag ångrar mina handlingar och är villig att visa genom mitt framtida beteende att jag kan följa reglerna och bidra positivt till servern. Om jag får en ny chans kommer jag att behandla både spelare och staff med respekt samt se till att undvika liknande situationer i framtiden.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 850 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka