Nekad YaxzZy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YaxzZy

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199300962069/

Ditt Hex-ID: 11000014fe96715

Vad är din discord tagg? yaxzzy

Vem var det som bannade dig? mp3

Bild på banmeddelande: Screenshot_22.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag shoot on sighta eller sköt någon direkt när jag hoppa ut ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick veta från min boss att vi skulle ha möte med west family men inte vart jag åger till ön för att snacka med dom, får veta när jag är där att det är hemma vi ska ha mötet. Då går min hoj sönder och min polare kommer och hämtar mig. Sedan när vi ska åka där ifrån börjar west jaga oss på ett sätt jag tyckte va tydligt att dom ville kidnappa oss speciellt när dom försöker blockera oss. Då hoppa jag ut ur bilen när den gick sönder och så riktade jag på dom då åkte dom iväg och så fick jag en i huvudet. Sen en dag senare blev jag bannad för shoot on sight.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga den är felaktig men tycker fortfarande inte det är shoot on sight, liksom jag kunde ha skjutit tidigare men valde att inte. Försökte ju rymma först också från ön tills bilen gick sönder. Anledningen den är felaktig då är för jag shoot on sighta dom inte men var lite mer dålig rp skulle man säga ingenting som man kan specifera att det är regel brott men tråkigt scenario. Tycker krim varning räckte enligt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nyligen pågrund av att jag tog en bil som stog på ett berg och körde runt samt sköt min gäng medlem för han lalla och pissa på mig. Har inte gjort om något av detta även om jag tyckte att jag inte gjorde något fel. För jag bestämmer inte reglerna men staffsen. Har fokuserat extra mycket på att inte bli bannad sen jag fick dessa och tro mig jag har försökt vara så försiktig som möjligt. Kör inte bilar längre för jag glömmer ibland att rpa på skador och jag väljer då att undvika scenarion där man måste rpa mycket på skador eller där man måste tänka mycket på regler då jag glömmer ibland.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ni vet att jag visste att dom skulle kidnappa men fortfarande i rpen kanske man inte borde veta det. Och det är inte så att jag var ensam och var stressad heller. Det skulle vara realistiskt om dom drog upp vapen och sen började vi skotta. Jag slutade ett scenario innan det ens började. Skulle tänkt på att hålla det roligt för båda parterna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skotta direkt men kommer också tänka på det viktigaste vilket är att alltid tänka på hålla det roligt för båda parterna även i ett skott scenario. Jag tänkte inte på hur det var för motparten. Även om det var tydligt att det skulle hända ett skottscenario skulle jag inte ha stoppat scenariot innan det ens började. Måste tänka på att rpa realistiskt då IRL skulle ingen tänkt att börja skotta mot en bil som inte ens ha börjat skotta mot en. Skulle väntat på att dom skulle kunna försöka kidnappa och sen kanske börjat skjuta då vi var 3 på båda sidorna. Det skulle blivit ett mycket roligare scenario då båda parterna har en chans att vinna scenariot. I framtiden ska jag fokusera mer hur det känns för motparten istället bara för att fokusera på att komma där ifrån levande. Det är ett spel som går på att ha roligt och inte bara att vinna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Förlåt för jag skrev till dig i pm, jag brukar göra det men har aldrig blivit nekad pga det. Skulle uppskattas om du läser om den och struntar i min förra.

Nekad, Endast en Banöverklagan per dag du kan ansöka om unban igen imorgon Klockan 17:57

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka