Accepterad YaxzZy | Ban Överklagan [Fredriksson41]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YaxzZy

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199300962069/

Ditt Hex-ID: 11000014fe96715

Vad är din discord tagg? yaxzzy

Vem var det som bannade dig? Fredriksson41

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade medans det var två pers som riktade på mig och jag vet att det jag gjorde var fel till hundra procent. Jag gjorde det för jag tänkte att jag som icke medlem inte skulle bli straffad. Tänkte rikte fel då alla borde följa reglerna oavsätt vad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i grovestreet och så pitta en grabb mig från ingenstans och så börjar dem skotta mot några andra och så sprang jag där ifrån för jag ville inte dö. Sedan när dom har skottat klart så kommer meko och ska laga min bil efter deet springer jag runt lite och så kommer några jag har aldrig sätt innan och så riktar dom på mig och bara för jag har blivit rånad jätte myckett och dödad utan anledning så lämnade jag spelet för jag ville inte dö eller köpa nya items.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktigt och var placerad hundraa procent rätt men jag hoppas ni kan fatta hur det känns från mitt perspektiv jag haer väntat nästan 3 månader för att kunna spela unive och sen när jag kommer tillbaka kan jag inte bli medlem så jag väljer att rpa som icke medlem vilket är rätt så kul. Men inte kul när jag blir kidnappad hela tiden och kan inte göra något åt saken. Jag förstår att det är en del av rpen men när man blir kidnappad och sedan måste sitta i en halvtimme bara för att folk ska hetsa på en och lalla men för att sedan släppa en mitt ute i ingenstans med inga grejer eller dumpa en i värsta fall. Fattar att dom inte kan veta att jag e icke medlem men även när folk listar ut att jag är det väljer dom bara att fortsätta lalla. Säger grejer som att jag ska gå ner på alla fyra eller säga något annat som jag inte tänker säga vilket leder till att jag bara blir skjuten och dumpad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger ganska nyligen för typ 3-4 månader sen en var att jag lalla med min kompis som polis vilket blev typ en 7-14 dagars ban minns inte så jätte bra men allt jag vet är jag inte gjorde om det då jag fick veta att jag kunde ha blivit PBANNAD. Har ingen aning om jag väntade ut det eller inte. Sedan fick jag en pban vilket är en lång historia. Det var några grabbar som anklagade min kompis att han fearrp och så bara shoot on site dom honom och efter det spamma dom page down för att skrämma en med toggle id och sen skickade /m. Hade ingenting emot dom grabbarna och trodde inte dom hade något emot mig så jag skickade en screenshot från ett klipp som var för typ 2 månader sen under den tiden och skrev "smoking all deads" i hans pm med massa emojis. Lallade allstå lite i pm. Men det tog emots som hets ooc så jag blev pbannad för hets ooc. Sedan väntade jag typ 3 månader för att bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns inte så mycket att skriva här men jag skulle bara inte ha cloggaat. clogg är en enkel regel att förstå och enkel att undvika. Samt och om jag tycker det är trist att bli kidnappad och dödad hela tiden måste jag förstå att det är en del av rp och kan också undvika det med hjälp av rp. Genom att t.ex inte snacka med folk i grovestreet osv. Måste sluta tro att jag inte kommer bli bannad bara för att jag har en anledning att bryta en regel eller att jag är frustrerad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att följa reglerna oavsätt vad även om jag är icke medlem och har ingenting med ett scenario att göra måste jag följa reglerna för att hålla en bra standard på servern. Samt om jag har ett problem med rpen eller att jag blir kidnappad hela tiden finns det alltid ett sätt att undvika det genom rp också som jag sa innan. Om jag blir kidnappad på ett område flera gånger kanske jag borde inte vara där. Samt måste jag sluta förvänta att folk ska anpassa sin rp till mig bara för att jag är icke medlem. Förstår också att jag blev bannad jätte nyligen men alla mina bans har aldrig varit att jag har rdmat eller något. Samt hets ooc bannen var inte ens med meningen det var bara lall ooc tänkte jag. Denna clogg bannen är den första som jag har fått och den sista. Jag bryter inte regler som förstör rpen på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka