Nekad Godfirst11 | Beslut Överklagan (yes0552)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Ditt discord namn: oking23333

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? yes0552

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag blev som icke krim kidnappad av nån liten unge, han stod o skulle förnedra mig o skit och jag undra bara vad fan han höll på med. Innan han hade mig kidnappad så sa han massa skit om att han skulle knulla min mamma och skit, att jag var en h-unge osv. När jag står med han då kidnappad sen så kallar han mig cp störd, så då sa jag kan du bara hålla käften vilket kanske var lite fel tillfälle. Men jag fick nog av att en liten unge kan snacka så mycket skit bakom datan och när man går in i en helt oskyldig grabb både ig och ooc familj så fick jag tillslut nog och bad han hålla käften. Jag tycker först o främst det är otroligt låg rp nivå att från början kidnappa en icke krim bara för man åker runt i mirror park, han frga nt vilkade va ens elr nåt så jag kunde nt ens förklara att jag inte var busig. När jag sen sa att jag var inte det så fortsatte han hetsa o tillslut skjöt han ihjäl mig.

Hur är beslutet felaktigt? För tycker inte att det är ban att säga håll käften när man är kidnappad sådär, han har tagit en helt osklydig grabb och står o säger massa sjuka saker och tillslut bad jag han ifall han kunde hålla käften, slutar med en 8 dgrs bann... ATt jag som icke krim ens blir kidnappad utan någon dialog är helt sjukt och så jävla irriterande att det slutar med åtgärder på mig o inte motparten.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det har han yes0552

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka