Accepterad Fredriksson41 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson41

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kung1337/

Ditt Hex-ID: steam:110000139f176f7

Vad är din discord tagg? fredriksson41

Vem var det som bannade dig? arrekung

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt 2 personer när de körde iväg när jag riktade på de efter jag hade pratat med de och de ljög för mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i baksätet av en bil och sedan åker vi runt och sedan ser jag en cross som jag tycker att jag känner igen så då kör föraren dit och frågar vilka det är och de väljer att skriva i ooc chatten 1 sek för att slippa rpa för på klippet så ser man att de inte gör något särskilt så då väljer jag att hoppa ur och slå de för att lalla med de och det var dumt av mig och det förstår jag men då kommer de tillbaka och då kör och då börjar vi prata med de och föraren ställer frågan vilka det är och de svarar att det är solos när de ljuger så då följer vi efter de och de kör sedan säger han som kör crossen och frågar om vi vill kidnappa de och då säger jag ja för jag vet att de ljuger så jag hoppar ur bilen och riktar först och då åker de och då väljer jag att lägga ett varnings skott så då kör vi efter och de åker upp på ett berg så jag hoppar ur bilen och skringer och då skjuter jag han som kör för att kunna kidnappa men de ramlade inte av så jag skulle skjuta han som satt bak men han var så låg så han dog på ett skott i benet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en dels det är en felaktig ban men dels inte för att som jag skrev över så vet du hur det här gick till exakt så du förstår kanske varför jag gjorde som jag gjorde men jag hade kunnat försöka få stopp på de tidigare så jag hade kunnnat snacka med de och inte behövt döda båda två

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men jag har lärt mig av de bannen och jag har varit grön spelare ett bra tag så fösrtår inte varför jag blir bannad så länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stoppa de tidigare och inte behövt döda båda så jag kunde snackat med de för jag fick reda på att de ljög så det var därför jag gjorde som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka