Accepterad Yahharen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090008664/

Ditt Hex-ID: steam:110000143568258

Vad är din discord tagg? Yahharen#3130

Vem var det som bannade dig? saabpro93

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter jag blev unbannad och joina servern igen, stötte jag på problem när jag ville gå med i Discord-kanalen (DCN). Det stod att jag inte fick gå med där. Lite snurrig, så försökte jag spela ändå. När jag var inne i spelet märkte jag plötsligt att jag var en polis, men fattade inte att mina roller i DCN var borta. Så jag roleplayade som polis eftersom jag hade rollerna i spelet, även om jag inte hade dem i Discord-kanalen. Nu inser jag att jag snodde saker från det jag trodde var ett polisvapen, men jag visste inte att det var från en stash och inte riktigt polisgrej. Förlåt för missförståndet och att jag gjorde fel utan att ha rätt behörighet. Ber om ursäkt om det blev strul eller förvirring för servern och folket där. Säg till om det behövs göra något mer eller om det är något annat jag kan göra för att fixa det här. Tacksam om ni förstår, och hoppas vi kan lösa det på ett bra sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Förlåt om jag gjorde fel, men jag öppnade fel meny på huset och råkade ta en pistol därifrån. Det var en krim-pistol, och jag visste inte riktigt skillnaden mellan den och en vanlig pistol. Jag ville inte strula till det, jag förstod inte att jag inte skulle ta den. Jag är ledsen om det blev problem. Jag lovar att jag ska vara mer försiktig i framtiden och inte göra om det här misstaget. Ber om ursäkt för förvirringen och hoppas att vi kan reda ut det här på ett bra sätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till supportteamet,

Jag vill öppet erkänna mitt misstag och uttrycka min uppriktiga ånger över mina tidigare handlingar. Jag litar på att ni förstår min ärlighet i denna situation och att ni är medvetna om min uppriktiga önskan att rätta till felet.

Att ha brutit mot reglerna var ett olyckligt misstag från min sida. Jag inser nu konsekvenserna av mina handlingar och beklagar djupt den påverkan det kan ha haft på andra användare och på integriteten av spelgemenskapen.

Min första önskan är att ni förstår att jag är beredd att ta fullt ansvar för mina handlingar. Jag erkänner mina fel och försäkrar er om att jag lärt mig en värdefull läxa. Mitt mål är att utvecklas som en bättre och mer ansvarsfull medlem av gemenskapen.

Jag hoppas innerligt att ni kan överblicka mitt förbiseende och överväga en andra chans. Jag lovar härmed att vara mer försiktig och övervägd i mina handlingar framöver. Jag är redo att underkasta mig eventuella nödvändiga åtgärder eller program för att ytterligare bevisa min vilja att bidra till en positiv spelmiljö.

Jag är tacksam för er tid och förståelse. Jag ser fram emot en möjlig återhämtning och att återigen vara en del av den gemenskap jag värderar så mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att möta tidigare bans har varit som en väckarklocka för mig i spelvärlden. Genom att reflektera över mina tidigare misstag har jag insett vikten av att respektera regler och normer som styr onlinegemenskaper. Min första ban var som ett oväntat vägskäl som tvingade mig att stanna upp och överväga mina handlingar.

Det var som att gå igenom ett nattligt äventyr där skuggorna av mina felaktiga beslut följde mig. Den banen var som ett spegelglas som visade mig konsekvenserna av att agera utan eftertanke. Jag lärde mig att varje handling, även i den virtuella världen, har verkliga effekter på andra och gemenskapen i stort.

Det blev tydligt för mig att gemenskapens regler och riktlinjer finns av en anledning. Att respektera dem är inte bara ett krav utan en grundläggande del av att skapa en positiv och inkluderande spelupplevelse. Jag insåg att mitt beteende påverkar inte bara mig själv utan även andra som delar samma virtuella utrymme.

För mig var den första banen som att kliva in i en virtuell skolbänk där jag lärde mig om ansvar och konsekvenser. Jag bestämde mig för att bli en bättre spelare och medlem av spelgemenskapen. Nu tar jag mig tid att förstå och följa reglerna noggrant för att undvika att hamna i samma situation igen.

Så, vad har jag lärt mig? Jag har lärt mig att varje interaktion online har en vikt och att respekt och ansvar är nyckeln till en givande spelupplevelse. Jag tar med mig dessa lärdomar och strävar efter att bidra till en positiv och hälsosam gemenskap där alla kan njuta av att spela tillsammans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag ser tillbaka på den tid då jag stötte på problem som ledde till min ban, inser jag nu att det fanns flera vägar jag kunde ha tagit för att undvika den situationen. En viktig sak jag kunde ha gjort annorlunda var att vara mer uppmärksam på de specifika reglerna och riktlinjerna för gemenskapen. Genom att noga granska och förstå dessa från början kunde jag ha undvikit att trampa över linjen.

En annan sak som jag kunde ha gjort var att ta mig tid att ställa frågor eller söka support från moderations- eller supportteamet när jag var osäker på något. Genom att vara proaktiv och engagera mig i gemenskapens resurser kunde jag ha fått klarhet kring eventuella oklarheter och undvikit att hamna i en situation där jag bröt mot reglerna.

Att vara mer medveten om mina handlingar och deras potentiella konsekvenser är något jag ser som en nyckelinsikt. Jag skulle ha kunnat ta ett ögonblick att reflektera över hur mina val påverkar andra inom gemenskapen och göra mer genomtänkta beslut för att bidra till en positiv atmosfär.

Slutligen, att vara ödmjuk och acceptera fel när de sker är något jag kunde ha gjort annorlunda. Genom att erkänna mina misstag tidigare och be om vägledning eller stöd kunde jag ha visat min vilja att lära och växa som medlem av gemenskapen.

Allt som allt tror jag att en mer medveten och engagerad inställning till gemenskapens riktlinjer och en öppen kommunikation med moderationspersonalen kunde ha lett till en mer positiv och konstruktiv upplevelse för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter att ha reflekterat över den tid då jag ställdes inför en utmaning som resulterade i en ban, har jag vuxit och lärt mig ovärderliga läxor. En viktig lärdom är att vara mer medveten om mina handlingar och deras konsekvenser. Jag har insett att varje steg jag tar online har en verklig påverkan på gemenskapen, och det kräver noggrannhet och eftertanke.

En annan insikt som jag har fått är vikten av att vara uppmärksam på gemenskapens regler och riktlinjer. Att investera tid i att förstå och följa dessa från början är avgörande för en positiv upplevelse. Jag inser nu att att ignorera eller inte ta dessa riktlinjer på allvar kan leda till oönskade konsekvenser.

Ytterligare en viktig aspekt av min lärdom är att söka hjälp när osäkerhet uppstår. Jag borde ha varit mer benägen att ställa frågor och söka vägledning från moderations- eller supportteamet när jag kände mig osäker på något. Att vara proaktiv och kommunicera öppet hade kunnat leda till bättre förståelse och undvikande av framtida problem.

En avgörande punkt jag har tagit med mig är att vara öppen för självreflektion och acceptera fel när de inträffar. Genom att göra det har jag skapat en grund för personlig tillväxt och utveckling. Jag har lärt mig att varje misstag är en möjlighet att lära sig och förbättras.

I stort sett har jag utvecklats till en mer medveten och ansvarsfull medlem av gemenskapen. Jag strävar nu efter att tillämpa dessa lärdomar och bidra till en positiv och välkomnande atmosfär för alla. Jag har förstått att varje interaktion online är en möjlighet att bygga och bevara en hälsosam gemenskap, och jag kommer att fortsätta att arbeta mot detta mål.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaja men

@Avve. @Moezz

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka