Nekad asplind | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: 11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? asplind

Vem var det som bannade dig? Står inte, tror dock att det va en högre uppsatt.

Bild på banmeddelande: ban3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag la ut ett montage där det visades regelbrott som min kompis gjorde på servern. Även om det inte var jag som bröt mot reglerna i klippet, förstår jag idag att det jag gjorde var olämpligt. Det såg nog ut som att jag försökte sprida negativitet eller skapa drama kring servern, vilket aldrig var min avsikt. Jag inser nu att det jag gjorde påverkade servern och communityt på ett dåligt sätt, och det är något jag verkligen ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag lagt upp videon på YT, mest för skoj och för att polarens kompisar ville se. Jag tänkte inte på konsekvenserna eller hur det kunde uppfattas av andra. Kort efter att videon började spridas fick jag besked om att jag blivit bannad från både Discord och FiveM-servern. Det kom som en chock för mig då, men i efterhand förstår jag varför det hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban. Jag inser att jag gjorde fel och att jag borde ha tänkt längre innan jag publicerade något som kunde göra så att servern såg dålig ut. Jag hade ingen dålig avsikt, men det spelar egentligen ingen roll. Jag förstår nu att det jag gjorde i sig var fel. Jag borde ha respekterat serverns regler och tänkt på hur mina handlingar kunde påverka andra. Förlåt verkligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, och det här är inte första gången jag försöker överklaga. När jag ser tillbaka på det inser jag att jag inte riktigt förstod allvaret i det jag hade gjort förra gången. Jag trodde nog att det bara var ett missförstånd eller att det skulle lösa sig snabbt, men nu förstår jag att staff tog beslutet av en anledning. Sedan dess har jag haft tid att tänka mycket på mitt beteende och hur mina handlingar påverkar andra. Jag har insett att reglerna finns där för att skapa en bra och trygg miljö för alla spelare, och att man måste visa respekt både mot staff och mot communityt. Jag har också förstått att man måste ta ansvar för det man gör, även om man inte menar något illa. Jag har verkligen lärt mig att man inte ska ta servern eller gemenskapen för givet. Jag saknar Unive och den känslan man hade när man loggade in och fick spela tillsammans med andra. Det har fått mig att inse hur mycket servern faktiskt betydde för mig, och att jag inte vill förstöra den chansen igen om jag får komma tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha lagt ut videon. Om jag tyckte att klippet var roligt eller intressant, kunde jag ha behållit det privat eller pratat med staff om det först. Jag borde också ha tänkt på att allt man gör utanför spelet fortfarande kan påverka hur man uppfattas inom communityt. Om jag hade förstått det då, hade jag aldrig gjort något som riskerade min plats på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket. Jag har förstått hur viktigt det är att visa respekt för servern, personalen och reglerna, även utanför själva spelet. Jag har också lärt mig att tänka på konsekvenserna av det jag gör online och att inte lägga ut något som kan missförstås eller skada andra. Jag saknar verkligen att spela på Unive. Det var en server jag trivdes på, där jag hade kul och träffade många bra människor. Det har gått lång tid nu, och jag har haft mycket tid att tänka över mitt misstag. Jag vill bara få en chans att visa att jag har förändrats och att jag kan bidra positivt till servern. Jag ångrar verkligen det jag gjorde, och jag hoppas att ni kan ge mig möjligheten att komma tillbaka och visa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka