Nekad xZUadr0 | Ban överklagan [Forslars]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xZUadr0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xzuadr0

Ditt Hex-ID: 11000010a7fa087

Vad är din discord tagg? xZUad#4860

Vem var det som bannade dig? Alpha Erixon JR aka (sEtH#1234)

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd för Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde antagligen att jag skoja runt och förstöra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade presic köpt en motorcykel och så hade jag min tesla parkerad utanför, sen skulle jag ringa en kompis som skulle hämta upp min tesla och så kom någon och försökte öppna min tesla och då sa jag nej det dära är min tesla och sedan fortsätter han med att sparka på min tesla och jag springer efter honom och säger "kom hit" och sedan blir jag bannad för "Lall" när det är min karaktärs rollspel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att det var en onödig ban för att jag vet att servern hatar lallande och sådant, men min karaktär utspelas som en snubbe som inte riktigt är så vettig och gör vissa dumma saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte alltså men antagligen inte blivit så sur.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara skitit i det och satt en gps tracker på den och sen anmält den stulen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer försöka tänka på att lalla så lite som möjligt men ändå få ut de mesta utav min roleplay

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka