Accepterad Stenen🙀 | Ban Överklagan [Elias]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346779034/

Ditt Hex-ID: steam:110000151e8620f

Vad Àr din discord tagg? .stenen.

Vem var det som bannade dig? elias

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2026-01-30 160815.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För ja gjorde ett regel brott pÄ servern och det Àr inte okej över huvud taget. jag krockade in i Det Àr inte staffsen fel att ja blir bannad de Àr mitt fel för ja gjorde fel

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag körde runt i min taxi tesla och en grabb höll pÄ att krocka in i mig om och om igen jag behövde ta ut nya bilar hela tiden pÄ grund av det och tillslut sÄ vart jag jÀtte arg och gjorde samma sak tillbaka vilket vart jÀtte dumt. jag Ängrar det som fan och jag kommer aldrig göra sÄ igen med tanke pÄ att jag blivit bannad för vdm tidigare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det Àr ingen felaktig ban dÄ jag körde över en person och jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall och vdm och powergaming innan men det var innan jag hade velat börja utvekla min karaktÀr och börjat utvekla min rp till högre nivÄ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle tagit klipp pÄ hÀndelsen och hoppat support istÀllet för att ge tillbaka det var vÀldigt dumt av nÀr jag gjorde de jag gjorde.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja jag kommer inte ge tillbaka nÀr nÄgon gör nÄgot dumt nÄt mer jag kommer hoppa support istÀllet.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstÄr jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka