Nekad Anton Hjörring | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Hjörring

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: BL-849
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev pc checkad utav alec och några andra och jag var helt säker på att de inte skulle hitta något fusk på min dator eftersom att jag inte fuskade men när pc checken var helt klar så visade den att jag hade haft fusk på min dator och det var antagligen kvar sen jag vart bannad för fusk några månader tidigare och jag hade inte resettat min dator och därför visade pc checken att jag hade fuskat

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar för att jag fuskade första gången jag blev bannad för att då erkännde jag till och med men den andra gången så fuskade jag inte utan det var kvar från när jag fuskade innan och därför tycker jag inte att bannen borde vara kvar.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag vet inte riktigt vad jag har lärt mig för att det finns inte så mycket att lära sig utav.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag fuskade verkligen inte utan det var kvar från 2 eller 3 månader tillbaka.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mMCM1eUuG9Sb8JSYu?invite=cr-MSw1a3YsMzI1ODk4NzA5

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka