Accepterad XZgigamil | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199268580268/home

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? Luddekudde#0157

Vem var det som bannade dig? haqkrc

Hur lång tid var din ban? 7 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, Combat logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom trodde att jag combat loggade samt loota varje kropp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle åka hem då vi träffar några som hade krokat och flugit utt. ur bilen, och då en var död också. Vi åker fram och kollar hur det gick med dom och såg även att dom var med ett gäng. Då vi ställer en fråga och säger (vilka e ni med) då dom svarar att dom e med ett gäng vi har gängkrig med. Då bestämmer vi oss för att säga vi riktar hoppa in i bilen. Då vi trodde att det var 2 personer och en död, och då vi också e 2 personer. Sedan så var det 2 ytligare personer uppe på ett berg då vi inte såg dom. Dom börjar så klart skjuta och vi skjuter tbx. Vi får ner alla 4 av dom och vi är 2 kvar. Då när alla var döda så tog jag en kropp då mitt internet dog och mitt spel frös. Då jag inte viste vad som hände för allting var fruset så jag väljer att starta om mitt spel för inget rör sig då staffsen tror att jag c.loggar. Och jag skulle ju inte logga med meningen om alla redan var döda. Och sedan när jag kom in igen så låg alla kroppar kvar för alla var döda och då min kompis har stuckit. Då lyfter jag upp alla kroppar och lägger dom på sidan av vägen och låter bara dom ligga där. Sedan ringer jag min kompis och säger att han ska komma och hämta upp mig då inte jag hade lootat en enda kropp för utom en för jag behövde en mobil. Sedan kommer min kompis och hämtar mig och säger ta med två kroppar för vi är två personer. Och jag säger visst och sedan åker vi hem med kropparna och sedan hände inget mer. Och bara för att läga till så var det min kompis som loota kropparna på vapen då jag inte ens har rört en kropp för utom när jag behövde en mobil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan jag tycka att det var för jag loota inte eller combat logga då mitt nätverk gick. Och jag lovar ett det ej var combat logg för jag fattar själv ingen anledning att logga när vi har fått ner alla. Men då jag också gjorde ett misstag som inte kommer hända igen som att Stana vid gärningsplatsen/ alltså där det var en skottlossning och lovar att detta ej kommer ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer nästan inte ihåg för det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? t låta mitt spel krascha och inte tänkt på kropparna och låtit gärningsplatsaen varit och åkt där ifrån utan tagit med kropparna. Och jag lovar att detta aldrig kommer hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag som t.ex. att lämna platsen direkt efter en skottlossning för irl skulle polisen kommit direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka