Endzz (Robin Karlsson)
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-blåljus-piin — FiveM, Utgår 2026-03-17
Anledning: pissar på kropp i gänghus
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Vi hade kidnappat triads vice boss, pratat lugnt med han osv, försökt komma överens om att avsluta krig, sen blir vi stormade, vi skjuter ner de som stormar, restart händer, de spawnar utanför gänghuset. vi hämtar in dom, sen En snubbe sket på ena killen så jag tog han andra och pissade på han då jag trodde man fick de eftersom de i eget gänghus
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för att jag kissade på han, men ärligt sagt så tycker jag de är lite överdrivet med indraget krim och bann med tanke på att de hade stormat under lugna omständighheter, vi hade ej gjort ngt fult mot vice bossen och allt dessa, sen när stormningen kom ville vi vara respektlösa tillbaka och visa lite bossighet, tyckte ej att de var fel att pissa på dom i eget gänghus. Men som sagt jag tar ansvar för de jag gjrode och har lärt mig en ny regel för dagen.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Nästa gång låta kropparna ligga, ej göra något mot dom, ej pissa på dom, ej bajsa på dom och inte hålla på mot den döda kroppen
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har lärt mig av detta, man lär sig nya grejer varje dag och jag hade ingen aning om att de jag gjorde va fel annars hade jag ej genomfört de, speciellt när de va i eget gäng hus, ansåg inte att de va fel under tiden men när jag tänker tillbaka på de så kanske de va fel gjort av mig och jag ber om ursäkt för de och mot honom.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja