Nekad sjoblomman | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zylo

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ban-referens
wetnac — FiveM, Permanent
Anledning: Combat Logging (§ 4.1g | Drar noclip iväg med gammla staff perms samt skjuter mitt på öppna gatan.
Bannad av: Theduc_k
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag körde runt med mina vänner och stötte på massa bilar och sen efter ett tag så ramlade jag ut ur min bil och polisen benade mig sen sköt vi och sen dog jag och cröp iväg hastigt och sen innan när jag var staff då han jag bindat q som noclip och då gick det ej att komma ut ur noclip igen så jag valde att starta om fivem snabbt och sen ta senaste positon för att återuppta senariot, Som jag anser var det bästa valet i den sitvationen. Sedan när jag kom in igen så bad de mig att hoppa support ocgh då gjorde jag det och sa sanningen om vad som hade hänt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Inte enligt mig för det var ej mitt fel att mina gamla staffperms var kvar och dom hade kickat mig 3 gånger innan för att få bort dom och dåp anser jag att det inte e mitt ansvar att jag fortfarande har kvar de.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att stannat i noclip istället på platsen och sedan visat att det ej gick i support sen fattar att det är fel men jag vill gärna ha en andra cahangs.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att det verkligen inte var med min mening att det skullle hända och att det faktiskt inte var mitt fel utan systemets fel så jag tycker jag borde få en andra changs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka