Inaktuell XZgigamil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad heter du på discord? 1.luddekudde#0773

Ange ditt födelsedatum 11 November 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill hjälpa unive upp till den bästa rp nivån vi har nått och med tanke på att jag har spelat här ett bra tag så vet jag att detta inte är omöjligt bara om vi alla försöker och att staffsen/MA gör sitt jobb. Jag har varit här på unive ett tag och under denna tid så har jag sett rp nivån falt ner väldigt mycket, och det gör mig så engagerad till att hjälpa unive upp igen. Jag själv möter på dom här spelarna som bara är inne på unive för att förstöra och detta gör att det är så jobbigt när man vet att man inte kan göra nått åt saken. Såklart gör ju staffsen sitt bästa men det kan ju inte vara närvarande överallt detta gör att jag så gärna vill bli sv och göra åter gärde på dom som inte kan bete sig!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är väldigt aktiv och sitter nästan inne på datorn upp till 3-4 tim per vardag och 6-7 tim på helger. Jag är väldigt snabb i pm. Jag vill att unive ska få en förändring och jag vill engagera mig så mycket som helst och kommer vara super aktiv. Jag vill även att unive ska växa och bli så stort som möjligt och att vi ska respektera alla nya medlemmar och ge dom en chans att komma in i unives Community. Jag är väldigt seriöst med intervjuer, jag har även mycket tid till att läsa forumet och vara aktiv på båda plattformarna. och jag vill såklart allas bästa och behandlar all nya medlemmar så att dem känner sig välkomna och bemötta med respekt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla nya medlemmar med respekt och att dem känner sig välkomna så att dem väljer att stanna här på unive och inte känna att safsen inte respekterar dem. Och så länge dem respekterar mig med respekt så kommer jag att respektera dem med respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka på det sättet att man går ut efter kunnigheten och hur bra man ha fattat reglerna och att man inte lallar och tar detta seriöst. Man ska inte gå ut efter rösten eller åldern eller att man ger för att man tycker om denna personen och är nära vän utan efter hur dem svara på frågorna och att dom kan grundreglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Först så ska man följa alla regler och ta unive seriöst. Och en sak som behövs förbättring på är röstregeln och att man har röst efter karaktär och att man inte är 24 ingame och låter som en 12 åring då det kan förstöra hela rpn. Man ska ta unive seriöst och spela för att ta sig fram i rpn. Man ska vara aktiv så att det finns liv inne på servern så dem som rpar tycker att det är roligt att vara inne 24/7. Och man ska såklart inte använda sig av trakasseri eller rasism inne på servern då det är helt förbjudet.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att hålla servern ren och ifrån lalliga medlmmar som bara i här för att förstöra och inte för att trycka upp rpn. Jag ska också vara här för alla medlemmar om det är något dem behöver hjälp med. Jag ska hjälpa så många pers som jag kan igenom att ta intervjuer och att läsa deras ansökningar i forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? 3-5 tim vardagar 6-8 tim helger. Jag har fotbolls träningar 3 gng i veckan och 1 match i helgen så har mkt aktivitet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka