Inaktuell Hustomten | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? .hustomten

Ange ditt födelsedatum 6 November 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit Medlemsskaps ansvarig tidigare och det som gjorde att jag ej är det nu var att jag råkade ta ett ärende som jag ej skulle ta. Jag vill försöka få en till chans och hjälpa till på Unive igen. Jag kommer att vara fullt seriöst och visa aktivitet i mitt arbete. Jag vet allting om vad en medlemskapsansvarig gör och vad de har för uppgift. Jag kommer bevisa att jag kommer vara profissionell i arbetet. Jag vill hjälpa servern att få in mer spelare och spelare som jag ser är bra och vill rpa och inte spela som det vore 100k or die typ. Jag kan alla commands på Unive och jag tror fan jag kan alla frågor i intervjun utantill haha. Jag tycker att alla kan göra misstag och man lär sig från de och jaghoppas verkligen att jag kan bli en del av teamet igen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer att visa att jag är kunnig och seriös inom arbetet och jag ska visa aktivitet och hjälpa till så mycket som möjligt, både ingame och på servern "men mest på discord servern såklart för det är där man tar intervjuer" Jag är aktiv varje dag och kommer att verkligen bevisa det. Jag är inte rädd att banna någon eller neka någon i en intervju utan då är det för en anledning som jag kommer säga och detta bevisar att de kan göra om och göra rätt precis som jag blev av med min medlemsskaps ansvarig för jag ej visade att jag skulle göra det jag skulle och därför är jag här igen för att bevisa att jag har förändrats!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta människor så som man själv vill bli behandlad. Alla är lika mycket värda och förtjänar respekt om de själv respekterar de andra. Så om någon inte visar respekt mot mig kommer jag inte att visa någon respekt mot hen heller. Alla betyder lika mycket oavsett hudfärg, kön, om man är homosexuell eller ej. Utan jag kommer behandla alla på ett bra sätt och visa respekt och trevlighet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att vara seriös när det kommer till RP. Vill man köra på Unive ska man inte bete sig som en idiot och bryta mot reglerna. Utan Unive vill ju ha det så bra som det redan är då servern är mest känd i hela Sverige. Jag vill också försöka att hjälpa till att inte låta folk som inte vet hur man beter sig och ej visar kunskapskraven för att bli medlem på Unive komma in på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra RP nivå, kunna veta hur man bemöter folk men det är klart man få vara otrevlig ingame om det är så deras karaktär är men inte något som är ooc. Medlemmar ska kunna veta reglerna och kunna följa de utan problem, de ska vara seriösa med att bli medlem och inte lalla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vara aktiv på forumet och ta muntliga och skriftiga ansökningar och intervjuer. Man ska även vara aktiv ingame och specca och ta reports och se till så att alla sköter sig. Som Medlemsskapsansvarig har man inte ansvar att specca kriminella utan det gör helpers och krim ansvariga. Man får specca medlemmar men helst icke medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Varenda Varenda dag i flera timmar. Skulle det vara det minsta lilla så hör jag av mig till 110%

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka