Antagen xyzisse | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

  • Stöd

  • Inget stöd


Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyzisse

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isse

Ditt discordnamn: bodyscores

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff tidigare på flertals andra serverar såsom ortenwave (Head.Mod) Bryggeriet Roleplay. sedan har jag ägt egna serverar. Jag söker också som staff på Unive för att jag tycker det är en riktigt rolig och trevlig server. Jag gillar själva idén med att vara med och hjälpa till för att göra upplevelsen bättre för alla spelare. För mig känns det viktigt att alla har en bra och rättvis tid på servern, och jag skulle gärna vara den personen som ser till att alla trivs och att det inte uppstår problem. Jag tycker att det är kul att vara aktiv i servern och tycker om att hjälpa till när någon har frågor eller problem. Jag är bra på att hålla koll på saker och ta ansvar, och jag är inte rädd för att ta tag i situationer om det skulle behövas. Det skulle vara kul att få vara med i erat staff team och kunna bidra med det jag kan för att servern ska fortsätta vara en plats där folk vill vara och ha kul. Jag har också en bra känsla för vad som är rätt och fel när det kommer till regler, och jag skulle kunna vara rättvis. Det känns som en chans att utvecklas och lära mig nya saker samtidigt som jag gör något bra för servern. Har saknat Unive mycket och har kommit tillbaka nu. Siktar på mycket staff arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag vet faktiskt inte ännu vad som fungerar och inte, då jag precis kommit tillbaka. Jag vet heller inte ens om man kan bli staff som testmedlem men tycker inte det borde vara några konstigheter.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det är lite svårt för mig att säga nu pga det jag nämnde ovan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff betyder att man är snäll, rättvis och följer reglerna. Man ska hjälpa spelare på ett bra sätt och inte bli arg eller otrevlig, även om någon annan är det. Man ska också lyssna på båda sidor innan man bestämmer något. För mig är det väldigt viktigt att vara professionell. Om man är staff är man en förebild för andra spelare. Jag tycker att alla ska behandlas lika och att man ska göra sitt bästa för att servern ska vara rolig och rättvis för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga största delen av min tid på staffarbetet. Jag rp:ar inte särskilt mycket och det kommer att vara väldigt sällan att jag rp:ar om jag blir staff. Jag tycker att staffarbetet är roligare och vill fokusera på att hjälpa spelare och förbättra servern. Just nu har jag mycket fritid, vilket gör att jag kommer kunna vara aktiv nästan varje dag. Därför kommer jag kunna lägga mycket tid på att hjälpa till med ärenden, support och andra uppgifter som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Sist jag spelade här var runt 2022, så alltså jag har ju spelat här innan och känner de flesta. Men jag joinade discorden igen för ett tag sen och verifierade mig typ förrigår men fick aldrig rollen så jag gick lämnade discorden och gick med samma dag igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd att jobba inom alla områden. Men är mest intresserad i Donation då jag tycker det är lite roligare att vara don manager.
 
Shortlist.
 
Antagen
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top