Accepterad Xylo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Xylo#4994

Ange ditt födelsedatum 3 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på denna server eftersom jag vill hjälpa personer som behöver hjälp och så gillar jag allmänt bara rollspela på unive. Under lång tid har jag märkt att vissa inte kan rollspela så bra och då vill jag ta åtgärder på dem. När jag menar att dem "inte kan rollspela" menar jag att dem inte anstränger sig ett dugg för rpn och bara förstör samt lallar runt. Tycker en regel som dem flesta bryter emot är fear rp när man tex ska råna någon. Det gillar jag inte och jag kommer vara hård med det, så att säga "grundreglerna". Anser också att jag är tillräckligt kompetent för att bära staff rollen och skulle säga att jag har en jätte hög rp nivå så andra kan lära sig av mig.

Blir det så att jag blir staff kommer jag bidra med en härlig ton i t ex support och inte sucka så ofta. Har varit med om att folk sitter och suckar när man t ex är i don eller support, vilket jag tycker är riktigt oproffsigt. Jag kommer däremot hålla en glad ton mot alla och bemöta alla med respekt.

Blir jag rp ansvarig ska jag se till så att rpn i Unive ska bli så bra som möjligt. Ser jag någon som inte kan följa grundreglerna kommer jag ta åtgärder på. Men är det så att jag ser en icke Medlem som springer runt och förstör vissa scenarios så kommer jag inte banna direkt. Däremot så kommer jag skriva /m och där kommer jag skriva vad han ska tänka på. Det gör också så att dem icke medlemmarna tycker det är trevliga staffs här och det kommer förmodligen göra så att dem tänker ansöka.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16-21
Tisdag:15:30-22:00 (träning)
Onsdag:15:00-22:00
Torsdag:15:30-22:00 (träning)
Fredag: 14:00-02:00
Lördag: 11:00-02:00
Söndag:11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 4 och en halv månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit Ma innan så lite. Kan också typ alla komandos man behöver kunna, så skulle säga att jag är erfaren.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom allt!

Senast ändrad:
+rep Bra skrivet, känner grabben och han är en jätte aktiv medlem, han skulle nog kunna vara en aktiv helper också. Acho förtjänar Helper! 💯

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka