Antagen Donkenstammar | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slajfen.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Slajfen.

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff för jag är väldigt mogen och ordentligt när det kommer till att vara staff och jag vill få bort alla som gör regelbrott t.e.x icke medlemmar som kommer in och lallar och jag älskar o hjälpa till och jag är väldigt snabb i support och reports och jag kommer vara aktiv hela tiden och jag kommer alltid med ett gott bemötande och jag kommer få alla spelare och känna sig trygga och jag är snäll rolig och väldigt bestämd av mig ser jag om nån gör ett regel brott tar jag tag i det och antigen ger spelaren en varning eller ban och jag kommer alltid sitta i support och vara aktiv hela tiden och vara redo och ta in någon som behöver hjälp och jag kommer göra staff arbete nästan hela tiden istället för att rpa och jag vill verkligen visa vad jag går för och ni kommer aldrig se något misstag från mig

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker just nu att det kan komma in väldigt många icke medlemmar och lallar runt som att köra över folk och säga rasistiska saker och jag vill oxå hjälpa och förbättra Krim rpn då det är många skjuter vid plock ställen utan någon anledning så jag vill hjälpa till och förbättra Krim rpn och alla ickemedlemmar som kommer in och lallar runt som att köra över folk och sno folks bilar osv och jag vill förbättra alla gäng som skjuter mot varandra hela tiden jag vill fixa så att dom har bättre social rp så dom kan lösa saker ist för att bara skjuta mot varandra och jag tycker just nu att det kan ta lång tid i reports och support och att man väntar ganska länge men det kommer jag och fixa om jag blir staff jag kommer göra mitt bästa och få allt o gå smidigt annars tycker jag att alt fungerar super bra på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Snacka med dom i support och varna dom att dom inte kan hålla på och skjuta runt och att dom ska tänka på social rp och sunt förnuft och om dom fortsätter så bannar vi dom och ger dom en Krim varning och om ickemedlemmarna håller på och vdma så kan vi staffs tillsammans hjälpas åt att banna och få bort alla problem spelare härifrån och om någon kriminell inte sköter sig så säger jag åt en högre uppsatt och snacka med honom eller dra hans Krim roll och vi staffs kan hjälpa tillsammans och sitta i support och ta ärenden och hjälpas åt i reports

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? De är väldigt viktigt att komma med ett gott bemötande och att agera proffesionellt och få alla spelare och känna sig trygga på servern och att vi staffs finns här och hjälpa till om dom behöver nåt och en staff ska inte vara dryg och inte hjälpa och abusa sina perms man ska hjälpa någon som behöver hjälp på servern om man inte kan hjälpa så kan man be någon annan staff hjälpa eller någon högre uppsatt hjälpa mig och man ska alltid vara snäll i reports och inte bara säga jag vet inte och markera det som löst om man inte vet så frågar man en annan staff och ta över ärendet inte bara markera som löst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 15:00 till 22:00
Tisdag: 15:00 till 22:00
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:00 till 22:00
Fredag 15:00 till 03:00
Lördag 11:00 till 04:00
Söndag 11:00 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen agusti men tagit lite pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd och jobba i alla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka