Inaktuell centttt_clicksight | Ansökan till Staff (Frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

centttt_clicksight

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Cent2006

Ange ditt födelsedatum 31 December 2000

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill hjälpa folk kunna göra folk tryggare med att rpa jag är mogen och snäll med folk samt aktiv så jag kommer försöka göra mitt jobb bra och vara seriös för jag vill att alla ska ha kul på servern och kunna trivas här jag tycker att jag kommer passa bra till att bli staff för jag kommer att hjälpa folk så mycket och kunna hjälpa folk med deras frågor kommer se till att servern blir till en bra rp nivå jag bara kan jag kommer även banna folk som gör fel och bara lallar jag är även aktiv i reports jag vill bli staff för jag också speccar mycket så det inte förekommer nått lall eller så folk inte bryter mot reglerna jag kommer visa min aktivitet mycket kommer även vara aktiv i support och i reports på vardag så är jag inne typ 17:00-22:00 sen måste jag lägga mig för jag har skolan sen på helgdagar så är jag inne 15:00-02:00 så jag kommer vara jätte aktiv och är snabb i pm för folk som behöver hjälp men det var varför jag tycker att ska bli staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skulkle villja förbätra rpen och så annars tycker jag att unive funkar välldigt bra.JAg tycker att det är många som flödar twitter mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca, sätta i staff samtal, eller skriva till att de ska bete sig och fungerar det inte så ban. Sen till de tredjeparts programvarorna är svårt att stoppa men som tur är så har vi riktigt bra anti cheat.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag ska tänka såhär att aldrig liksom få utbrott på personer och bli super arg på folk. Jag ska även hjälpa spelare som behöver hjälp trots om det tar 3 timmar av min tid. Jag kommer vara väldigt aktiv och göra staff arbete ca 4 timmar per dag minst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 17:00-22:00
Tisdag: 17:00-22:00
Onsdag:17:00-22:00
Torsdag: 17:00-22:00
Fredag: 17:00-00:00
Lördag: 15:00-02:00
Söndag:15:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nae Skulle säga att jag är beredd på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka