Accepterad XXXGlueSnifferXXX | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XXXGlueSnifferXXX

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198830569597/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? xxxgluesnifferxxx#2359

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jhonny Paine föddes år 1997 i Söder sjukhuset (Stockholm) Alltså fyllt 25 år, Hans mamma kommer ifrån Frankrike och farsan är svensk, Han hade en väldigt tuff uppväxt där han blev mobbad i grundskolan, Han kände sig ledsen, Deprimerad och arg, efter 2 år av konstant mobbande så fick han nog, Han började gå till Gymmet och träna varje dag hela veckan, Han gick från lite överviktig till bra byggd, Stark och fit, Han tyckte det kändes bra, Han slutade bry sig om hatet han fick från random personer i skolan, Han började sedan känna sig mycket självsäkrare, mycket gladare och börja hitta riktiga vänner, en av dom var, Kareem och han bror Grejnar, dom supportade Jhonny Paine och hans intressen, Kareem slutade med att han blev polisen sedan Brandman, Kareem blev senare Bitr, Brandchef inom Unive kommun, Jhonny kände sig intreserrad så han började plugga lite sjukvård, Sedan tog B och C körkort och sökte in, Nu väntar Jhonny svar från Kareem om han är godkänd eller inte.
Hans intressen i detta fall är ju, Körning, Fiska, Simma, Rädda liv, Grilla och vara med polare.
Jhonny och hans vänner kom även på en liten svängig catch frase för Jhonny, Den går som följande, Jhonny Paine is inte the game.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra till en mycket bättre RP nivå på unive, Jag kommer inte spela för makt och pengar och för egen vinning, Jag kommer ha så utförliga scenarion som möjligt, Jag vill kunna jobba på andra jobb som T.ex. Räddningstjänsten, Polisen, Meko. och utveckla min RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket högre RP jag tycker själv att min RP e väldigt hög så att det skulle nog hjälpa att vara medlem också! Jag kommer även vilja bli SV på Unive efter jag har lärt mig alla regler lite mer och känner mig redo att bli SV!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man vill att motparten också ska ha kul i ett scenario och inte spelar för makt och pengar eller för att vinna alla scenarion.

Hur hittade du Unive? Genom kompis som spelar på Unive samt Sociala medier och internet överlag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka