Accepterad Jhonny | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jhonny

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? 1.jhonny

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Andersson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,omtänksam,trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sven Andersson är 25 år och bor i Stockholm. Han har alltid varit intresserad av teknik och har pluggat till programmerare. På fritiden gillar han att spela fotboll, träffa kompisar och spela datorspel. Sven har alltid varit nyfiken på hur saker fungerar och vill gärna jobba med att skapa appar och program. Hans dröm är att starta eget företag inom teknik och kanske resa runt i världen för att upptäcka nya idéer och jobba med människor från olika kulturer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp samt en rolig karaktär, har bra rp samt bra inlevelse, kan alla regler och läst igenom dom kan även läsa dom igen ifall det skulle behövas! Är erfaren inom rp samt är seriös rpar ingen som lallar runt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska va roligt för både mig och dom jag spelar emot samt och att man ska tänka att båda parterna ska kunna ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? varit bannad för jag inte rpade på skador men lärde mig av det och börjat rpa på skador med/me eller /sme smat rösten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm döda nån utan anl,vdm använder fordon som vapen,fearp inte värna om sitt liv,social rp man ska ha social rp och ifall det är gängkrig ska man kunna lösa det genom att snakca inte vara skjuta

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka