Nekad Spjulle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spjulle

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Crippled#4456

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jhonny Svensson, 31 Född 1994-04-14

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framåt, Driven och ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jhonny har tidigare erfarenhet inom sjukvården där han arbetade som sjuksköterska under en kort period. Efter det tog han jobb på Falck som mekaniker och jobbade där under lång tid. Till slut kände jhonny att det han fick ut av jobbet på Falck inte var tillräckligt och började umgås i fel kretsar. Han började göra små skit med de nya kompisarna han skaffade, men det landade snabbt i att han blev soldat i ett gammalt upplöst gäng som hette Pink devil Cartel. Denna livsstil var något jhonny snabbt började tvivla på och som tur är kom han ur den typen av liv helskinnad. Då sökte Jhonny jobb hos hans tidigare arbetsgivares konkurrent, Mekonomen. Där klättrade han snabbt i rankerna och platsade till slut som biträdande Chef. Nu har jhonny kommit tillbaka efter att gått in i väggen och är spänd på vad som väntar honom. Han återvänder gärna till sitt tidigare jobb hos Mekonomen, men han är också öppen för att hitta nya utmaningar att tampas med och samla expertis och erfarenheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mångsidig och seriös RP som medför kvalité. Personligen anser att jag att man spelar FiveM för själva RPns skull och gillar därför inte att göra nånting eller någon situation halvdant. Varje sekund och varje scenario inom RP är roligt om man RP:ar för det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det gör man för att det ska bli ett välutvecklat och dynamiskt scenario där det blir roligt för alla inblandade parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har tidigare brutit mot reglerna tidigt när jag började spela RP. Jag har lallat lite och powergaming. Däremot vid ban, gav mig ofta ett nytt perspektiv på hur jag såg mitt agerande och det lärde mig att se RP som en rolig grej i sig och att jag då slutade spela enbart för mitt eget gynnande

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen powergaming, vilket innebär att man inte RP:ar på skador eller krockar till exempel. FearRP, alltså att agerar för att värna som sitt liv/reagera som hade gjort på riktigt där man bara har ett liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare varit whitelist/medlem flera gånger här på Unive och det är den enda servern jag någonsin varit det på. Jag fortsätter att återkomma för att det är här som jag känner mig tryggast och har alltid varit nöjd med support, RP:n och serverns innehåll.

Vänligen ändra ditt Steam o Discord namn så du heter samma, Besvara detta meddelande när de är klart.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka