Nekad xxc | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxc

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? x.x.c.

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en som är rolig och tränar pengar. Han är 24 år, inte så mycket om bakgrund men han va lite kriminell, känslor är hit och dit ledsen ibland ibland glad och ibland arg. Han heter Bertil Johnson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så folk blir glada och har kul inte vara dum om jag inte behöver.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man typ strategiskt agerar på ett sätt som gynnar den andra parten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ha respect, inte trolla/trolling, inte toxisk, ha ansvar, inte ta någons information tex ta IP eller nån annan info. Sen det vanliga som tex är RDM, VDM, inte prata ut RP om det inte har hänt något tex RDM.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat ganska mycket RP både i svenska servrar och engelska.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det är inte så mycket mer om mig.

Nekad.
Anledning:
Utveckla gärna alla dina svar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka