Accepterad Globe | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Globe

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Globalen

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bertil Göransson och är född 1993 och är född och uppvuxen i Östergötland. Bertil är en laglig karaktär. Bertil har haft en hård och strikt uppväxt/uppfostring. Han satsade stort på skolan men hade också ett socialt fritidsliv där han umigcks mycket med kompisar. Största drömmen för Bertil var att jobba som polis för att skappa trygghet i samhället och stoppa gängkriminaliteten. Vilket även blev till verklighet. Bertil var mycket nöjd när han fick sitt jobb och var glad över att han inte sket i skolan. Han jobbade som polis i många år tills han blev hoppade av yrket pga av psykisk ohälsa. Bertil har haft ett starkt band med sin pappa Ingvar. Dock dog hans pappa 2022 vilket ledde till att Bertil började må psykiskt dåligt vilket sedan ledde till att polisyrket tog stopp. Om man beskriver Bertil med tre ord är det följande: Glad, snäll, rak. Min karaktär har flera intressen. Största intressena är fiske och bilar. Bertil är nationalist och värnar över sitt land o folk. Bertil försöker hitta tillbaka till sitt egna "jag" och letar ständigt efter arbeten som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och bra laglig rp. Alltså följa reglerna och rpa för bägge parter. Jag kan även bidra med roliga scenarion för bägge parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska sträva efter att inte bara vinna. Utan att att spela för att båda parterna ska kunna ha kul. T.ex att man kan ta att förlora i scenarion också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja några exempel är serverns grundregler. T.ex RDM OCH VDM som innebär att man dödar någon med t.ex en bil eller slår ihjäl någon utan ett grundläggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har haft medlemskap på denna server och andra förr. T.ex strive. Har även varit helper på unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka