Accepterad 1337antonio | Medlem ansökning [Rymmefr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1337antonio

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? djurig1337

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Björk 23år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv,Driven,Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam Björk kommer från en liten by utan för Luleå som heter Boden där ha är uppväxt med sin familj mim Famailj har allt pushat mig att göra mitt bäste. Farsan var mekaniker och min mamma jobbade för kommunen. Och som tonåring så började jag bli intresserad av bilar och sånt som jag lädre mig av min far. Men några år sennare så halkade jag snet och kom i in i det kriminella jag började göra små jobb som tex att snå delar snå delar från små mekaniker och råna nån kiosk Men när jag var runt 18 år så insåg jag att det har krimnella livet var inte för mig jag var nära på att åka fast och jag blev hotat tit som tet Så jag flyttade till en ny stad som heter unive för att skapa en ny start och försöka skaffa ett bra jobb och en fint liv. Men det är inte helt lätt att hitta ett jobb så nu är jag ute för att hitta ett bra jobb och en fin Fru !

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer att bidra med en rolig och fantasifull RP om alla spelar sin roll under RP så kommer RP bli jätte bra. Samt kommer jag bidra med en hög rp nivo. Som tex så kommer jag inte spela för makt och pengar. Jag bidrar också med en realistisk och engagerad karaktär som balanserar på gränsen mellan lagligt och olagligt som skapar intressanta och roliga senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ibland vinner i ett scenario men ibland måste man även låta andra vinna. och så innebär det att man inte ska spela för makt och pengar (powergaming 2) tillexempel jobbar på bilfirman och låter dina kolagor inte sälja någon bil när de kommer en rik person inte och sen köper han 10 stycken av den dyraste bilen och du låter dina kolegor stå och sälja bilar till folk som ska köpa en Saab900 Turbo.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som är att man ska inte sjuta eller slå nån utan en andledning MetanGaming är att man ska inte sitta i discord med sin vän när man rp som tex min kompis blir tagen av polisen och han säger discord vart han är och du åker til platsen. Powergaming det är att man ska rp på skador. NLR det är om man tex har blivit dödad av en grabb och sen när man kommer till liv igen sså går man till sin vän ochg sägere vad som har hänt och vem det var som dödade dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har store erfarenhet inom hög rp jag är bra på att skapa långa roliga och spännande senarion. Jag lägger också vikt vid att följa serverns regler och respektera andra spelare för att skapa en positiv och givande rp upplevelse för alla.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka