XxAnteXx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ante

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523338194/

Ditt Hex-ID: 11000015d2a97d2

Vad är din discord tagg? plankton12331

Vem var det som bannade dig? AntiCheat

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251021201921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheat tog mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett samtal av en spelare som behövde upphämtning från domstolen. Körde dit, skjutsade han och hans chef till inquisitor och sedan åkte jag tillbaka till mitt gänghus. Där stod jag afk ett litet tag och helt plötsligt så blir jag kickad av anticheat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom jag inte gjort någonting.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare och fått en timeout. Jag har tagit stora lärdomar av dessa misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta ett steg tillbaka och fundera på om jag gör rätt i denna situation eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mina misstag och blivit mer påläst om reglerna sen dess.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Bannen verkar redan vara borta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka