Accepterad XxAnteXx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ante

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523338194/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d2a97d2

Vad är din discord tagg? plankton12331

Vem var det som bannade dig? L1llen

Bild på banmeddelande: Skärmbild Fivem.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det hände precis efter jag rota i en medvetslös fickor vilket jag inte har sett någon stans att man inte får det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit medvetslös så en person skjutsade mig till sjukhuset, jag checkade in hos svetlana för ingen sjukvårdare var där. Efter jag hade vårdat klart så såg jag en medvetslös på golvet i stora salen. Jag rotade i hans fickor och tog ca 13 tusen kontanter. Ungefär 5 sekunder efter det så fick jag meddelandet att jag blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har kollat i reglerna och hittar inte något som passar in på att rota i medvetslösa personer men det skulle kunna vara Kriminell utan Kriminellroll regeln. Om det skulle vara så att jag bröt mot denna regel så ber jag om ursäkt occh om ni skulle häva min ban så kommer det inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om det var den regeln jag pratade om så skulle jag bara struntat i att rota i personens fickor eftersom det bryter mot den regeln.
Sen så skulle jag säga med min åsikt att rota i någons fickor inte riktigt är kriminellt och även för att vara första gången man gör det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om det är så jag misstänker att det är. Alltså att jag rotade i hans fickor så kommer det absolut aldrig upprepas.
Men jag är fortfarande lite osäker på vilket fel jag gjort. Och som jag sagt om jag blir unbannad så kommer jag bara helt enkelt att strunta i att rota fickor på medvetslösa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka