Nekad XxAnteXx | Ban Överklagan [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ante

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523338194/

Ditt Hex-ID: 11000015d2a97d2

Vad är din discord tagg? plankton12331

Vem var det som bannade dig? Trakke._

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251214155653024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag C-Loggade under ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade sprungit ifrån polisen vid en skottlossning och sedan gömde mig för att ta spawnmenu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt eget fel att jag blev bannad och ångrar det rejält.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har exempelvis blivit bannad för att ha rotat i en medvetslös då jag var väldigt ny till unive. Jag har även tagit upp min mobil när jag har varit medvetslös. Jag har tagit lärdom av dessa bans då det aldrig har upprepats igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta några djupa andetag, backa några steg och tänka efter riktigt noga på vad jag håller på att göra och inte göra. Se på vad konsekvensen blir av mina handlingar och tänka på ett rätt sätt utan att kringå fel. Det enda som jag önskar är att det kanske finns en möjlighet att få en reducerad ban tid då jag gärna vill spela på denna server men också bevisa för er att jag egentligen kan bättre och inte är den typen som gör lite vad han vill och struntar i konsekvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte kommer sluta bra för mig om jag inte följer det regler som har suttits och jag på nått sätt förstör för RP:et när jag inte tänker efter. Om ni skulle ta bort eller minska min timeout så skulle jag vara oerhört tacksam och försöka tänka på ett annat sätt för att RP:n ska bli så rolig och underhållande som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka