Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Johan
Vad heter du på discord? Katten9974
Hur gammal är du? N/A
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer hålla jobbet aktivt och roligt. Försöka fixa eventuella fel, få bort koruption och få yrket aktivt. Sen kommer jag fixa utbildningar och kanske vara med på event och se till så att det inte blir bråk eller liknande. Sen kommer jag fixa rekryterare och utbildare så yrket kan bli aktivt osv. Sen kommer jag sätta lite regler som t.ex att det ska vara 2 när de patrullerar osv. Och kanske sätta folk i ledningen där om dem är bra.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu som polis på min andra karaktär och är Assistent 4års så jag kan mycket inom det. Och har varit sjukvårdare
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 7tim per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Johan
Vad heter du på discord? Katten9974
Hur gammal är du? N/A
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer hålla jobbet aktivt och roligt. Försöka fixa eventuella fel, få bort koruption och få yrket aktivt. Sen kommer jag fixa utbildningar och kanske vara med på event och se till så att det inte blir bråk eller liknande. Sen kommer jag fixa rekryterare och utbildare så yrket kan bli aktivt osv. Sen kommer jag sätta lite regler som t.ex att det ska vara 2 när de patrullerar osv. Och kanske sätta folk i ledningen där om dem är bra.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu som polis på min andra karaktär och är Assistent 4års så jag kan mycket inom det. Och har varit sjukvårdare
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 7tim per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja