Ej Antagen NoeltheK1ng | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rekonole

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Noel

Vad är ditt användarnamn på discord? Rekonole

Ange ditt födelsedatum: 19 Maj 2011

När fick du medlemskap på Unive? 1 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit tidigare rekryterare samt utbildare på Securitas i 1 månad då lärde jag mig mycket om Securitas samt om jobb panel och alt nu är jag även P/A på Aimo park och håller på med alla jobb paneler och Discord roller

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill göra det elr aktivt för nu ser aktiviteten dålig ut samt jag vill göra rp mycket bättre för själv märker jag att flera på Securitas åker runt och lallar och det vill jag ändra på för det ser inte så bra ut då jag har blivit mött med dåligt attityd samt oprofessionella som typ åker runt pittar och åker runt och griper folk utan anledning och det vill jag ändra på

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Den kommer se bra ut då jag har sommarlov och kommer kunna vara på jobbet 3 timmar per dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Utveckla svaren, vi är intresserade om hur du ska utveckla och förbättra yrket och varför. Mer tydliga planer för jobbet. Utveckla dina svar i en ny ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka