- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? grovstreetpizzeria
Vad heter du i verkligheten? oskar
Vad är ditt användarnamn på discord? orre.borre123
Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2012
När fick du medlemskap på Unive? 9 augusti 2024
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef ja jag har varit ledning inom securitas. och är p/a på pizzerian just nu så jag har koll på saker som priser anställning och ekonomi
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? göra det mer aktivt och bättre arbets miljö som kanske försöka fixa nu pizzor och mer anställda och kanske fixa pizza fredag där det är lite rabbat på pizzerian om det går bra för ekonomin
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer vara väldigt aktiv runt 2 timmar per dag och kan förbättras
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? oskar
Vad är ditt användarnamn på discord? orre.borre123
Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2012
När fick du medlemskap på Unive? 9 augusti 2024
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef ja jag har varit ledning inom securitas. och är p/a på pizzerian just nu så jag har koll på saker som priser anställning och ekonomi
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? göra det mer aktivt och bättre arbets miljö som kanske försöka fixa nu pizzor och mer anställda och kanske fixa pizza fredag där det är lite rabbat på pizzerian om det går bra för ekonomin
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer vara väldigt aktiv runt 2 timmar per dag och kan förbättras
Har du läst våra grundregler? Ja