Accepterad Xelf | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? .Xelf

Vem var det som bannade dig? Void

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag rpa snålt på skador när jag krockade och fortsatte köra utan att tänka mig för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av en bil från hamnen vi körde upp mot stora banken och då valde han att pitta mig, Jag tänkte inte mig för och fortsatte köra vi kom till gambino huset och där blev jag bannad Vet att man ska rpa på skador men har inte rpat på 4-6 månader så har lite rostig inom rpn men detta kommer inte upprepas igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban den var bra satt av void jag vet att jag gjorde fel i det scenario det får jag stå för men en ursäkt är att jag inte rpat på 4-6 månader och är lite rostig inom rp overall. Dumt av mig att inte tänka mig för. Skulle gjort annorlunda nu iallafall. Detta är en engångs grej vet jag av min sida. För jag vet jag gjorde fel jag ber om ursäkt för det. Jag har ju blivit varnad nu imon denna ban och påmind om vad som gäller. Detta ska inte upprepas igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad av olika saker som mild powergaming, suntförnuft med mera

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka mig för och gjort rätt i det scenariot. Jag skulle kört bra och tänka på att man ska rpa på skadorna och inte bara köra för att vinna scenariot. Jag skulle stannat stängt av bilen efter den krocken och gjort medvetslös för det var en rejäl krock när jag såg på klippet. Detta ska ej upprepas igen hoppas du ger mig en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte är värt och fortsätta köra efter en sådan krock man ska stanna och rpa på skadorna. Istället för att försöka vinna scenariot. Jag har tagit detta som en lärdom och ni kommer inte se mera av denna rpn från min sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Uppskattar att du lärt dig och att du förklarar tydligt vad för fel du gjort och vad du kan ha förbättrat, bra jobbat!

Godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka