Nekad xCheeeVe | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xCheeeVe

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Gustaf

Vad heter du på discord? Jag heter Jetski.-Breee#6502

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag såg att Philip behövde mer personer som kan ta emot Medlem ansökningar så tänkte att det verkade kul att ha något att göra på discord servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv, trevlig, social och vill tycker att folk kommer ta mig som en bra medlem ansvarig vilken jag kommer tycka är jätte roligt och att få höra på folks ansökningar. jag är en väldigt aktiv person lyssnar på folk när dem har något att berätta och skulle vilja bli medlem ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor med en trevlig ton man ska absolut inte låta tråkig eller som att det personen berättar är tråkigt utan att få personen att tycka att servern har ett trevlig community och att det är många personer som tycker detsamma och servern och att det är en bra server.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen genom att ta in de rätta personerna som kan Rpa och Gjort det länge nog att man kan ta in dem och att man läser igenom och lyssnar på ansökan för att höra att den vill bli medlem så jag skulle satsa på att ta in personer som vill och har förmågan att Rpa bra nog för att spela med folk som har högre rp och som inte springer runt och lallar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vara mogen veta vad roleplay är man ska inte bli medlem på en server bara för att man vill utan för att man kan och klarar av så man ska inte vara äldre en vissa bara att man visar att man har förmågan att vara mogen och har ett väldigt moget sinne som att man inte går runt och inte följer grundreglerna som att skrika någon rasistiskt eller göra någon som absolut inte är okej som att typ att använda sig av Rdm eller något annat.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ganska högt ansvar eftersom jag ser till att folk som har en viss förmåga blir medlem och vissa inte så jag känner att jag har ett väldigt högt ansvar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har tid väldigt ofta men jag är inte hemma varje helg utan varannan men annars har jag tid hela veckorna men någon dag på sommarlovet kan man ju vara ute man är mest på datorn så jag oftast tid.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället men om jag någon dag lyckas bli Whitelist på altrive så kommer jag köra där ibland men eftersom denna servern får nya spelare varje dag så jag kommer absolut inte sluta spela på denna server så jag kommer inte byta server eller så spelar jag inte på någon annan nu för tillfället.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tänker på hur många personer som gör medlem ansökningar varje dag. Men jag kommer alltid göra mitt bästa för att så många ska bli medlemmar på servern eftersom man får tillgång till så många saker som jag absolut vill att folk ska få testa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka