Inaktuell matte153 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte153

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad heter du på discord? Matte153

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja ta folks rpande på en annan nivå jag vill se att folk förändrar sitt rpande med att jobba i olika ställen som kan hjälpa till i servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag skulle tycka att jag e bra på ett speciellt sett med att jag kan prata med folk väldigt bra har inte attityd och jag abusar it exempel om min kompis frågar om medlem jag ska inte bara ge han medlem jag kommer säga till tyvär det funkar it så ansök här kommer dom inte genom med att dom frågar det e ansöka som gäller jag skulle säga att jag e ganska hård rak och snäll och kan hantera stress och en till grej jag har märkt att folk skriver hela tiden i chatten att dom vill ta intrevju och jag kommer så länge jag kan så kommer jag ta intrevjuer

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dom som man själv vill bli bemöttad men om dom hästar ska jag fortfarande vara snäll och hålla mig lugnt i detta jobb ska man va snäll och kunna tåla kretik

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag som medlem ansvarig jag ska på ett sätt hålla koll på servern och folk som jag godkänner jag kommer vilja ta in folk som kommer vara sergösa jag vill att folk som ansöker ska vara seriösa och vi som medlem ansvariga ska inte bara kolla efter seriösa personer vi har också som en uppgift att hålla koll på rpandet jag vill också kunna göra folk medlemmar så dom kan göra det dom skulle vilja göra från början ett exempel spela som Krim eller jobba på olika ställen som vi faktiskt behöver som jag tycker

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska ha ett stort ansvar tycker jag dom ska vissa dom nya i staden vilket bra rpande vi har och de e dom som håller allt rpande dom har ansvaret att jobba på olika ställen och kunna rpa om jag ser någon som inte kan rpa så kommer hen tyvär bli nekad

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har ett ganska stort ansvar inom rpandet jag tycker att det e vi som håller ganska mycket koll på rpande och vi har koll ni Staffsen och modsen i dena server litar på oss att vi ska inte ta in vem som hälsar vi ska ta in folk som verkligen vill rpa på ett bra sätt inte folk som vill lalla runt

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv 5 timmar när det e lov annars kommer jag kunna vara aktiv på vardagar 3-4 timmar men på helger/lov så kommer jag kunna vara aktiv 5 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det e bara att jag har lite pip röst men kan ha på mig voice canger men hoppas det inte förstör mitt dröm mål i denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka