Nekad DrPiam | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrPiam

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? drpiam

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag hade funderat lite innan om jag kanske ville vara en del av unive som hjälper till och idag så såg jag att ni hade laggt upp på dc att ni sökte efter medlemskaps ansvariga så tänkte jag att det inte var så dumt ändå och att det skulle kunna vara en del av unive som får in mer i unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig eftersom jag har haft erfarenhet inom att vara medlemskaps ansvarig på en annan server ett tag sen så jag vet vad som gäller och hur det funkar samt tycker jag att jag har väldigt bra koll på unives regler och vet vilka svar som är rätt och fel i en medlemskaps intervju. så jag tycker att jag skulle vara väldigt passande för denna uppgift att vara medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att du alltid ska bemöta andra människor med respekt och vara trevlig jag tycker också att man ska vara ganska tydlig och förståndig när man har en konversation med nån och även när man har en intervju men det är inte alltid andra människor bemöter dig likadant men jag tycker att oavsett vad ska du inte vara taskig eller kränka nån oavsett om de är det mot dig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla medlemmar på unive ska alla ha koll på reglerna på unive så att de förstår vad man får och inte får göra så att alla på unive kan ha en kul rp stund istället för att nån som inte har koll på reglerna ska hålla på att förstöra för andra det är därför jag vill bli medlemskap ansvarig så jag kan låta de som faktiskt vet vad som gäller och har koll på reglerna kan få köra på unive men de som har ingen aning om vad som gäller tycker inte jag att de får köra på unive men om de kommer tillbaks och har koll på allt så ska de absolut få köra på unive och ha kul.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de ska vara kunniga av alla regler på unive och samt kunna svara på frågorna som kommer ställas under intervjun på så sätt kan jag veta att de har vad som krävs för att bli medlem på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner ändå att jag har ett ansvar som är ganska viktigt eftersom att jag kommer få bestämma vilka som får bli medlem på unive och vem som kommer bli nekad. Jag tycker även att med det ansvaret ska man inte använda sig av den makten och t ex låta en kompis som inte har koll på en ända regel på unive och godkänna de ändå för de ens kompis.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv jag är inne ett par timmar oftast varje dag på veckan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej de är bra:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka