Nekad Xara2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194443874/

Ditt Hex-ID: 110000149901062 (Hex)

Vad är din discord tagg? Xara#5489

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-04 215329.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för inkompitent för att jag id peekade när en polis stormade vårt hus och därför fattar jag också varför jag blev bannad eftersom att det är emot reglerna och har varit de länge jag va bara lite kåt att vinna scenariot så jag gjorde dumma val för att vinna men jag fattar varför staffen valde att banna mig men vill såklart då bara få en sista chans och få rpa på unive igen för har verkligen inget o göra längre. och jag fattar varför philip bannade mig eftersom jag gjorde fel men vill bara få en sista chans, och jag vet att jag gjort fel och detta kommer aldrig hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag blev bannad av Phillip320 på servern för att jag id-peekade, och jag är inte riktigt säker på varför jag gjorde det i stunden. Men om jag fick chansen att bli unbannad så lovar jag att jag inte skulle göra om det och lovar dig att jag aldrig kommer göra det igen för vet att de är ett grovt regelbrott ville bara vinna scenariot i de tillfället men ångrar nu de jag gjorde. Jag vet att Phillip vill ha en bra server utan för många problem, så det är klart att han bannade mig. Men den kvällen var verkligen kaos för alla i gänget, för polisen hade stormat oss kanske 7 gånger på en dag, så jag var inte den enda som hamnade i trubbel. Sinan var också bannad den kvällen, men han skrev en överklagan och blev unbannad. Men om jag kollar tillbaks så ser jag att många som blir bannade blir också unbannad asså folk som bara skapar problem på servern därför vill jag också ha en till chans för detta är första gången jag skapar problem eller gör regelbrott på denna nivå, och det är inte något jag vill göra. Om jag fick en andra chans så skulle jag spela på ett socialt sätt och inte vara en dum spelare som skapar problem. Eftersom Sinan fick chansen att bli unbannad vill jag också ha samma möjlighet, men jag lovar att inte slösa bort den chansen. Exakt va som hände när jag blev bannad kommer jag inte ihåg för blev bannad dagen efter men när regelbrottet hände var på kvällen dagen innan och jag id peekade när polisen stormade sen när jag vaknade upp dagen efter så var jag bannad permanent av 320

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den kvällen gjorde jag faktiskt många problem, men jag har också bidragit med mycket bra saker också samtidigt. Jag var inte den enda som gjorde problem den kvällen, eftersom det var ganska många andra personer involverade, även om jag inte kommer ihåg deras namn. Tillsammans med de andra deltagarna bidrog vi alla med våra egna perspektiv för att lösa våra problem. Det var en utmanande kväll. men jag ångrar också samtidigt de jag gjorde och därför är det inte en felaktig ban men vill bara kunna komma tillbaks o bidra med bättre rp så jag inte blir bannad igen om jag skulle bli unbannad det kan jag lova dig philip minsta lilla fel jag gör kan du banna mig igen, men som sagt nej de var inte felaktigt men man kan väl endå få en till chans eftersom jag inte vart bannad på servern för många gånger och om jag får en till chans så kommer jag inte bli bannad igen heller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jooo Jag vart bannad när jag va hos sons och bytte Pedkläder men skrev igen /me TEX /me tar nya kläder från bakluckan sen kommer jag inte ihåg för de va länge sen jag vart bannad på unive asså jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från början skulle jag inte ha id-peekat eller bytt kläder för att vinna scenariot. Det var verkligen oprofessionellt av mig att göra så. Istället skulle jag ha spelat ut scenariot för att båda parterna skulle ha roligt, inte bara jag. Jag inser nu att det var ett fel val att fokusera på att vinna till varje pris istället för att skapa en positiv och rolig upplevelse för alla inblandade. Att delta i scenariot handlade inte bara om mig, utan om att vara en del av en gemenskap och att dela glädjen med andra. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer att sträva efter att vara mer medveten om andras behov och känslor i framtida situationer. Så det fanns mycket att göra under denna situation som kunde räddat mig och inte blivit bannad men valde att inte ta dom valen vilket var dåligt från min sida men vill bara ha en till chans för kommer ta dom valen nästa gång en sån situation kommer hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ye

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka