Nekad dabi.cc | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: 110000145ea673e

Vad är din discord tagg? dabi.cc

Vem var det som bannade dig? Momo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-05 173926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum nog att gå in med fusk på unive och använda det under nyårsafton dagen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med vännner och drack och innan det så hade jag kört unive med fusk för första gången någonsin och jag vet igentligen inte vad jag trodde men efter det så kom jag hem ungefär 01:30 lite packad också och då skrev Momo till mig i PM att jag skulle hoppa support och aa allt de dära.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte jag förtjänar att vara bannad längre men jag vill bara få ett svar om jag någon gång har en chans till på unive.
Jag förstår om jag har gjort jätte fel och förstört för andra på servern men min IRL vän köpte fusket till mig och ville använda det för att visa att jag inte va otacksam för de ändå 500kr men jag hade klump i magen när jag gick in med det men jag visste att jag gjorde fel och gillar att köra unive utan fusk alltså legit för det är rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit icke medlem och då fatta jag inte va rp va så varje gång jag blev bannad så lärde jag en läxa och va rp va så det va nästan bra att jag blev bannad för annars hade jag inte vettat va rp va. och så har jag blivit bannad också för spawnmenu abuse och det va för att jag och min vän patrullerade och då körde han och så blev han bannad så att när han blev bannad så körde bilen in i väggen och sen tog jag spawnmenu och det va jätte dumt har lärt mig efter mina misstag. Och jag har blivit bannad för PWG när en polis sköt mitt däck och jag bara körde och jag har lärt mig efter det och d ska inte heller hända igen lovar.
Och en gång när jag gjorde toggleid i scenario. Och röst efter karaktär när jag hade fel mik.
Och lal.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade valt att bara säga tack o så till min vän och inte använt fusket så hade detta inte hänt men aa nu går det inte och göra något åt saken jag har gjort fel och jag står för det men en sak ska ni veta att jag älskar verkligen unive jag började på unive 2023 på grund av cosmobt och har stannat på servern sen det och vill bara säga att de är de roligaste spelet/servern jag någonsin spelat och så¨mycket vänner jag gjort och så mycket minnen jag fått är helt sjukt.
Vill tacka alla staffsen för att ni hjälper unive leva vidare!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig av min ban.
Jag kommer aldrig göra om detta igen och jag kan säga att ni har mitt ord, Bara en sista chans på denna fantasktiska servern för jag gillar verkligen den men jag har gjort fel och jag ska ha straff för detta och jag hade bara den frågan om jag har en sista chans tillbaka på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka