Nekad astroyey | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astroyey

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507417789/

Ditt Hex-ID: 11000015c37aabd

Vad är din discord tagg? 1o1q5m

Vem var det som bannade dig? momo/oleg OBS! jag vill att oleg/momo/philip320 tar denna banöverklagan och ingen annan tack!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-28 170242.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fattar varför staff valde att banna mig eftersom det fanns fusk på min dator som var kopplat till eulen och jag förstår att det ser sjukt illa ut från ert perspektiv men jag vill vara helt ärlig och säga att jag aldrig har använt nåt fusk i fivem inte en enda gång jag försöker inte snacka bort det eller skylla ifrån mig utan jag vill bara förklara hur det ligger till jag trodde helt ärligt att det var okej att ha sånt på datorn så länge man inte använder det i spelet vilket jag nu fattar var fett naivt och dumt av mig jag borde ha tänkt längre än så jag hade dessutom inget konto i eulen och har aldrig kört det i fivem eller på er server jag har lagt ner mycket tid på att spela seriöst och hade aldrig riskerat allt genom att fuska jag tar ansvar för att det ens fanns på min dator och jag fattar att ni måste följa reglerna men jag hoppas verkligen på en andra chans jag kan göra vad som helst för att bevisa att jag vill spela rent och fortsätta vara en del av servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad satt jag hemma och skulle äta chips och kolla youtube samtidigt som jag var inne i spelet och gjorde inget speciellt då helt plötsligt skriver momo till mig att jag ska hoppa support från ingenstans så jag går direkt in i support som han säger där börjar dom pc checka mig och under den checken hittar dom att jag hade fusk på datan då säger dom till mig att jag bara skulle få ban ingame vilket jag accepterade även om jag tyckte det var jobbigt men sen märkte jag att jag blev bannad överallt och inte bara ingame vilket jag inte var beredd på alls

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var delvis felaktigt men samtidigt fattar jag att jag också gjorde fel jag visste helt ärligt inte att man inte ens fick ha sånt på datan även om man inte använder det och det var okunskap från min sida jag fick ingen direkt anledning till varför jag skulle hoppa support dom skrev bara att jag skulle komma in och direkt började dom pc checka mig jag hann inte ens förstå vad det handlade om innan allt drog igång jag tycker att man borde kolla om det faktiskt finns bevis på att jag använt det på servern vilket jag inte har gjort innan man perma bannar och blacklistar från allt för jag har verkligen inte fuskat ingame men samtidigt tar jag ansvar för att det ens fanns på min dator det var mitt misstag och jag borde aldrig haft det installerat jag är inte en sån som fuskar och förstör för andra jag ville bara testa spela unive för första gången och ge det en chans och så slutade det såhär jag ber verkligen om en till chans och lovar att inget sånt här kommer hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte det har varit lite småbans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra mycket annorlunda om jag ska vara helt ärlig jag borde ha läst reglerna mycket noggrannare istället för att bara skumma igenom dom och anta saker jag borde också ha frågat en staff direkt om det ens är tillåtet att ha sånt på datan istället för att chansa och tro att det var lugnt så länge man inte använder det det största felet var egentligen att jag ens hade det på datorn från början det var helt onödigt och har bara lett till problem för mig nu som sagt har jag aldrig köpt eller använt eulen jag hade bara själva loadern på datan men jag förstår att bara det i sig ser dåligt ut och jag borde ha tänkt längre och bara raderat allt istället för att riskera något överhuvudtaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har verkligen lärt mig en hel del efter den här bannen framförallt att man alltid ska läsa reglerna extra noga och inte anta saker även om man tror att man vet hur det funkar jag har också lärt mig att man aldrig ens ska ha något på datan som kan ge en fördel oavsett om man tänker använda det eller inte för det är inte värt risken och det skapar bara misstankar jag vill verkligen bara få en sista chans här på unive jag hade planer på att spela seriöst ha kul ta grundutbildning och utvecklas på servern jag hade till och med som mål att bli pr ansvarig och kanske staff i framtiden för att bidra positivt men om jag inte får en till chans så försvinner alla dom målen direkt jag ber om ursäkt för mitt misstag och hoppas ni kan se att jag faktiskt har lärt mig av det här och vill göra rätt framöver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka