Nekad xandereliasson | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xandereliasson

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? xander eliasson

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2008

Vad heter du på discord? xandereliasson#2452

Hur länge har du spelat på Multistaden? kanske snart 2 månader eller något kommer inte ihåg

Hur många timmar har du på Multistaden? vet inte riktikt men har 337 på fivem och mer än hälften av dem är här på multi iaf

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? För om jag skulle kunna jobba på båtbolaget med min karaktär leif tjockman så skulle de vara arbetare där och sen skulle kunna vara krim på en annan karaktär och förbättra krim rpn.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Man pratar inte med samma röst på båda, man vet inte vilka alla som man vet på den andra karaktären.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för jag anser att jag är nog bra på rp att kunna skilja på två karaktärer och inte blanda ihop dem.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För jag då ger jag inte upp jobbet på båtbolaget och sen så kan jag förbättra krim rpn på servern

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja en autoban, sen har jag blivit felaktigt bannad för powergaming men de löste sig

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? AA att jag inte är krim än men försöker bli de och har gjort en krim ansökan så inte säkert att jag blir krim men aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka